    From: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Nie rozpoznano urządzenia USB
    Date: Wed, 1 Jul 2009 23:42:18 +0200

    Użytkownik "Solar" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:h2g199$krf$1@news.onet.pl...

    > Od dłuższego czasu borykam się z wyskakującym dymkiem o treści "Nie
    > rozpoznano urządzenia USB. Jedno z urządzeń ma awarię, ale system nie
    > potrafi go rozpoznać...".
    > Po klinięciu w dymek odpala się okienko z USB Root Hub (portów 2) -
    > Nieznane urządzenie.

    Smiem przypuszczac, ze twoje USB nie wyrabia pradowo.

    > Może jest jakiś sposób, żeby chociaż zlikwidować ten wyskakujący żółty
    > dymek?

    To juz zalezne od systemu operacyjnego, ale jak rozumiem masz windowsy? :)
    W Managerze urzadzen wejdz sobie do sekcji USB, znajdz odpowiedni kontroler,
    a w sekcji zaawansowane powinienes miec dziubek "nie informuj mnie o bledach
    USB"

    Przy okazji zobacz tez wszystkie USB Root Hub'y i zakladke "Zasilanie" -
    powinna byc tam informacja o wymaganym zasilaniu.

    Pozdrawiam
    Michal