  • 31. Data: 2010-07-19 08:25:16
    Temat: Re: Nie tylko balon z opony, są i inne uszkodzenia ...
    Od: "Rafal T." <r...@v...pl>

    Katanka pisze:

    > To prawda, jak sprawdzam spalanie po jej jeździe, to jest zawsze o około
    > 1-2l większe niz po mojej.

    jak nie zmienia biegów to nic dziwnego...

    rt

  • 32. Data: 2010-07-20 19:37:08
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Katanka wrote:

    > Na szczęście reszta opon jest ok, tylko w jednej pękły druciki.
    > Wszystko robię z AC, więc w przyszłym roku mnie czekają nieco
    > mniejsze znizki ;)

    Własnie wróciłem z ASO. Nowe dwie felgi założone, nowa opona poszła do tyłu,
    geometria zrobiona od nowa. No i pierwsze co poczułem, to auto jakoś tak
    płynniej jedzie w zakrętach - lepiej się trzyma drogi. Kolejna różnica? Felgi
    stare - na pierwszy rzut oka widać, że są jajowate. Od strony zewnętrznej
    (wypełnionej) nie ma różnic, ale od strony pustej (wewnętrznej) różnice w
    średnicy to 1cm. Ta, która była z przodu bardziej, ta z tyłu (obie po prawej
    stronie auta) mniej.

    Jutro podskoczę do facherów i sprawdzę czy da się to wyprostowac. Może dostanę
    więcej za nie niz na złomie ;)

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 33. Data: 2010-07-27 04:38:58
    Temat: Re: Nie tylko balon z opony, s? i inne uszkodzenia ...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Adam 'Chloru' Drzewososki" <k...@c...net> wrote in message

    > Aluminiowa felga (OEM Hondy) po trafieniu w kraweznik tak, że rant
    > wywinal sie jak chiński precelek oraz do wymiany byla w efekcie
    > dodatkowo maglownica, dał się wyprostowac w porządnych warsztacie,
    > nie pekl i przejeździł ładnych kilkadziesiąt kkm zanim sprzedałem auto.

    Ile operacja prostowania kosztuje w porównaniu z nową felga?
    Czy warsztat taki daje gwarancję na pęknięcie felgi po prostowaniu?

    p.s. co to jest "maglownica"?

  • 34. Data: 2010-07-27 15:20:37
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 27.07.2010 Pszemol <P...@P...com> napisał/a:
    > "Adam 'Chloru' Drzewososki" <k...@c...net> wrote in message

    > Ile operacja prostowania kosztuje w porównaniu z nową felga?

    Za 13 cali alu zapłaciłem 40 albo 50 PLN. Za 14 cali chyba 10 albo 20
    PLN wiecej.

    > Czy warsztat taki daje gwarancję na pęknięcie felgi po prostowaniu?

    Nie wiem bo nie pekla. A masz gwarancje na nowa felge jak wjedziesz nia
    w dziure i peknie ? ;->

    > p.s. co to jest "maglownica"?

    Przekladnia kierownicza.

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 35. Data: 2010-07-28 03:03:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Za 13 cali alu zapłaciłem 40 albo 50 PLN. Za 14 cali chyba 10 albo 20
    > PLN wiecej.

    A ile kosztuje w PL najtańsza alu felga 13"?

    > Nie wiem bo nie pekla.

    Takie rzeczy się chyba sprawdza przed zgodą na naprawę? :-)

    > A masz gwarancje na nowa felge jak wjedziesz nia
    > w dziure i peknie ? ;->

    Mi chodziło o pęknięcie bez wjazdu na dziurę...

    > Przekladnia kierownicza.

    Dzięki.

  • 36. Data: 2010-07-28 19:52:46
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 28.07.2010 Pszemol <P...@P...com> napisał/a:

    > A ile kosztuje w PL najtańsza alu felga 13"?

    Nie wiem ale to byl akurat OEM Hondy. Zakładam, że minimum z 300 PLN o
    ile dało się by to w ogole kupic.

    > Takie rzeczy się chyba sprawdza przed zgodą na naprawę? :-)

    Sytuacja byla awaryjna moje auta kiepsko jezdza na 3 kolach.

    > Mi chodziło o pęknięcie bez wjazdu na dziurę...

    Ile razy Ci się coś takiego zdarzyło ?

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 37. Data: 2010-07-28 19:59:13
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Grzegorz Prędki pisze:

    > Wala scieme. Pisales,ze jechales na tych felgach ponad 200km/h, na
    > pokrzywionycg to bys raczej czul, ze sa krzywe.

    U mnie nie bylo czuc, a byly jajowate:)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 38. Data: 2010-07-28 20:00:32
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Adam 'Chloru' Drzewososki pisze:

    > Sytuacja byla awaryjna moje auta kiepsko jezdza na 3 kolach.

    Powinienes defektoskopem RTG zbadac felgi i to najlepiej przed kazda
    wymiana opon! ;-)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 39. Data: 2010-07-28 22:28:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie wiem ale to byl akurat OEM Hondy.
    > Zakładam, że minimum z 300 PLN o ile dało się by to w ogole kupic.

    > Sytuacja byla awaryjna moje auta kiepsko jezdza na 3 kolach.

    Zwykle się wtedy używa koła zapasowego :-)

    > Ile razy Ci się coś takiego zdarzyło ?

    Nigdy, ale nie prostowałem felgi... chodzi mi o trwałość prostowanej.
    Radzę pobawić się jakąś aluminiową łyżeczką i ją pozginać parę razy
    i zobaczyć jak wygląda jej trwałość...

  • 40. Data: 2010-07-28 22:29:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > U mnie nie bylo czuc, a byly jajowate:)

    Któraś z przodu była jajowata? Jaka była odchyłka od sferyczności?