eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNiemiecka myśl techniczna: pół dniówki na wymianę alternatora! › Re: Niemiecka myśl techniczna: pół dniówki na wymianę alternatora!
    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Niemiecka myśl techniczna: pół dniówki na wymianę alternatora!
    Date: Sun, 4 Nov 2018 15:41:22 -0000 (UTC)

    JDX <j...@o...pl> wrote:

    > Hehe, siostra postanowiła podarować sobie odrobinę luksusu i kupiła w
    > salonie nówkę X3 do wożenia bachorów do szkoły. Ściągany z Niemiec do
    > Stanów. Przez 5 lat dwa razy stanął jej w polu, a za trzecim razem
    > stracił moc i zaczął szarpać na milę od chaty, tak, że koleżanka
    > dowiozła ją i dzieciaki. To ostatnie zdarzenie przesądziło o
    > przyspieszonej sprzedaży tego autka i siostra stwierdziła, że nigdy
    > więcej BMW. No i od czerwca jeździ jakimś SUV-em Lexusa (bleh, ależ on
    > jest brzydki z przodu).

    Mysle ze era niemieckiej dominacji na rynku samochodowym dobiega konca.
    Japońce dadza im w dupe. A Tesla wbije ostatni gwóźdź do trumny.

    Rozważamy właśnie wymianę obu leciwych aut i bierzemy pod uwagę właściwie
    tylko dwie opcje: Honda/Acura lub Toyota/Lexus.
    Właśnie ze względu na wciąż dużą awaryjność podobną do aut niemieckich
    również Tesla się nie kwalifikuje.