  • Data: 2010-01-19 13:53:38
    Temat: Re: Niestabilna pralka
    Od: "Tomek" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hispqq$45f$1@inews.gazeta.pl...
    > Cześć!
    >
    > Poradźcie mi, proszę, jak umocować pralkę automatyczną
    > w łazience. Pralka Indesit ciągle slizga się na kafelkach.
    > Najgorzej jak jest mało prania. Próbowałem bardzo
    > wielu sposobów, włącznie z matą antypoślizgową, ale
    > nic nie jest skuteczne.
    >
    > ...już mi zaczyna klejenie chodzić po głowie... :-)
    >
    > Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.
    Mata zapobiega poślizgowi, ale nie tłumi drgań, które powodują ruchy pralki.
    Ja swoją bestię załatwiłem w ten sposób, że kupiłem gumową wycieraczkę (do
    wycierania nóg pod drzwiami) - taką dość grubą (ze 2-3 cm) z okrągłymi
    otworami. Coś ok. 18 zł w markecie budowlanym.
    Pomogło. Już nie zwiedza łazienki, a przynajmniej nie aż tak...
    Tomek