  • 1. Data: 2010-01-16 16:34:20
    Temat: Niestabilna pralka
    Od: Krzysztof Tabaczyński <k...@w...pl>

    Cześć!

    Poradźcie mi, proszę, jak umocować pralkę automatyczną
    w łazience. Pralka Indesit ciągle slizga się na kafelkach.
    Najgorzej jak jest mało prania. Próbowałem bardzo
    wielu sposobów, włącznie z matą antypoślizgową, ale
    nic nie jest skuteczne.

    ...już mi zaczyna klejenie chodzić po głowie... :-)

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 2. Data: 2010-01-16 16:41:13
    Temat: Re: Niestabilna pralka
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > wielu sposobów, włącznie z matą antypoślizgową, ale
    > nic nie jest skuteczne.
    >
    > ...już mi zaczyna klejenie chodzić po głowie... :-)

    Przywiąż.
    ;-)

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 3. Data: 2010-01-16 16:49:26
    Od: Krzysztof Tabaczyński <k...@w...pl>

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisał w
    wiadomości news:hisole$tc7$1@news.interia.pl...

    > Przywiąż.
    > ;-)

    Ty się zając nie śmiej, bo przy każdym praniu jak policjant stoję...

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 4. Data: 2010-01-16 17:38:50
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Ty się zając nie śmiej, bo przy każdym praniu jak policjant stoję...

    Ja nie zając.
    :/

    Podałem ci rozwiązanie, zakładając, że masz dobrze wypoziomowaną pralkę.

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 5. Data: 2010-01-16 18:58:03
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    W dniu 2010-01-16 17:34, Krzysztof Tabaczyński pisze:
> [...]
    > wielu sposobów, włącznie z matą antypoślizgową, ale
    > nic nie jest skuteczne.
    >
    > ...już mi zaczyna klejenie chodzić po głowie... :-)

    A może amortyzatory ( albo "amortyzatory cierne" ) do wymiany ?

    Jak by się uprzeć to i przykręcić by się dało :)

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 6. Data: 2010-01-16 19:21:33
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@g...pl>

    Witam
    Po pierwsze wypoziomować.
    Po drugie (zakładam, że jest to pralka ładowana od przodu), jeżeli nie jest
    nowa, to sprawdź, czy któraś ze sprężyn na których wisi od góry bęben nie
    pospadała z zaczepów, to się czasem zdarza. Od dołu bęben wsparty jest
    zazwyczaj na 2 amortyzatorach, które z czasem tracą swoje właściwości i
    należy je wymienić. W mojej starej pralce, kiedyś urwał się blaszany uchwyt
    mocujący taki amortyzator do bębna. Strasznie trzęsła.
    PP

  • 7. Data: 2010-01-16 19:30:44
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:hispqq$45f$1@inews.gazeta.pl...

    Jeśli nie dawno nabyta, to sprawdź, czy odkręciłeś z tyłu taką belkę. Belka
    ta ma za zadanie umoeruchomić tłumiki drgań bębna na czas transportu. Ja,
    jak moją uruchomiłem bez zdjęcia tego elementu, to pralkę pochwyciłem w
    bezpośrednim pościgu już u wrót łazienki.

  • 8. Data: 2010-01-16 20:03:11
    Od: Krzysztof Tabaczyński <k...@w...pl>

> [...]
    > transportu. Ja, jak moją uruchomiłem bez zdjęcia tego elementu, to pralkę
    > pochwyciłem w bezpośrednim pościgu już u wrót łazienki.

    Mam tą pralkę dwa lata i te objawy ma od nowości...

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 9. Data: 2010-01-16 20:48:06
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    Krzysztof Tabaczyński wrote:

    > Mam tą pralkę dwa lata i te objawy ma od nowości...
    >
    > Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

    To tym bardziej prawdopodobne, ze nie zdjales blokady (z tylu, czasami
    pare sztuk tego jest), patrz instrukcja obslugi.

    Wieslaw

  • 10. Data: 2010-01-16 21:08:33
    Od: Krzysztof Tabaczyński <k...@w...pl>

    Użytkownik "Wwieslaw" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To tym bardziej prawdopodobne, ze nie zdjales blokady (z tylu, czasami
    > pare sztuk tego jest), patrz instrukcja obslugi.

    To nie to...
    Blokady były już zdejmowane conajmniej trzykrotnie... :-)

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.