  • Data: 2010-06-23 20:03:17
    Temat: Re: Niestabilna pralka
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hispqq$45f$1@inews.gazeta.pl...

    > Poradźcie mi, proszę, jak umocować pralkę automatyczną
    > w łazience. Pralka Indesit ciągle slizga się na kafelkach.
    > Najgorzej jak jest mało prania. Próbowałem bardzo
    > wielu sposobów, włącznie z matą antypoślizgową, ale
    > nic nie jest skuteczne.
    >
    > ...już mi zaczyna klejenie chodzić po głowie... :-)

    Miałem identyczny problem :)
    Znalazłem rozwiązanie bajecznie proste. Otóż kupiłem dwustronną taśmę
    klejącą i poszukałem w piwnicy 4 plastikowe zakrętki od słoiczków (mogą też
    być metalowe). Dokładnie umyłem te zakrętki oraz płytki na podłodze, po czym
    przykleiłem tą taśmą te zakrętki denkiem do płytek dokładnie pod nóżkami
    pralki.