  • Data: 2017-06-24 22:49:19
    Temat: Re: Nieudana naprawa
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 24 Jun 2017 21:08:35 +0200, cef napisał(a):

    > Ale jak ukręcili mi gwint od korka
    > spustu oleju w misce aluminiowej, to powiedziałem, że
    > przy następnej wymianie wymienią mi miskę gratis,

    Tak z moich wykopalisk wynika, że winny urwania gwintu jest nie ten któremu
    się to rozleciało, a ten który poprzednio go dokręcał.

    Jak dokręcając w którymś momencie poczuł że stracił opór i jak to tak
    zostawił, to do następnej wymiany to się trzymało, a rozsypie dopiero przy
    następnym odkręcaniu.

    No chyba że zawsze wymieniałeś olej w tym samym warsztacie.