-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!81.171.118.63
.MISMATCH!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.p
l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Nieudana naprawa
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <X...@1...0.0.1>
<X...@l...net>
<X...@1...0.0.1>
<1on0ju2orzrht$.hog02fzwmy6c$.dlg@40tude.net>
<X...@1...0.0.1>
<oiovvl$rag$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<oit25d$lg9$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<oiu71r$oq4$1@node2.news.atman.pl> <oiu8on$31g$2@dont-email.me>
<X...@1...0.0.1>
<oiuh2u$e6$1@dont-email.me>
<X...@1...0.0.1>
<oj0e11$jaf$3@dont-email.me>
<X...@1...0.0.1>
From: cef <c...@i...pl>
Date: Wed, 28 Jun 2017 21:09:20 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.2.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 20
Message-ID: <5953fee3$0$661$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 178.43.254.238
X-Trace: 1498676963 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 661 178.43.254.238:29529
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2337
X-Received-Body-CRC: 1858950943
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2609093
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-06-28 o 21:01, Budzik pisze:
> Użytkownik Pszemol P...@P...com ...
>
>>>>> Dlatego mnie uczyli ze pierwsze co robisz to bierzesz kabel i
>>>>> podłaczasz mase bezposrednio na silnik.
>>>>
>>>> Opisz to dokładniej...
>>>> Co to znaczy "bierzesz kabel" - co łączysz z czym konkretnie?
>>>
>>> Mase z aku z jakas metalowa czescia silnika.
>>>
>> No ale to "leczy" tylko problemy z jednym połączeniem, nie
>> zdiagnozujesz w ten sposób problemów z masą w wiązkach idących do ECU,
>> do przełączników na tablicy, masy idącej do zegarów czy nawet w wiązce
>> do pompy paliwa gdzieś daleko z tyłu, w baku, itp, itd.
>>
> Ok, ale mechanior mowił, ze posprawdzał wszystkie przejscia i masy.
A co ma powiedzieć? Przecież jakoś musi uzasadnić żądanie zapłaty.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.06.17 21:14 re
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=