    Subject: Re: Niezapłacone mandaty
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Tue, 17 Jul 2018 20:07:44 +0200

    > Zonie i kolezance zony nie wierzysz? Informacje masz na 120% pewna bo pochodzaca
    nie dosc ze od zony to jeszcze poparta pismem z aresztu. Jak to jest. Ano tak ze jak
    uporczywie nie regulujesz swoich zobowiazan wobec panstwa to moga zdrutowac i
    zapuszkowac. Zyjemy w coraz normalniejszym panstwie i jak ktos gra z nim w chuja to
    ma sie nauczyc ze sie to malo oplaca. Jestem za takim rozwiazaniem.

    Jako były esbek i ormowiec uważasz takie rozwiązania za coś normalnego.
    Tak było kiedyś za komuny i jest obecnie za obecnej komuny.

    W cywilizowanych krajach urząd po prostu wchodzi na konto obywatela i
    ściąga to co się należy. Tak działa normalne państwo z normalnymi
    urzędnikami. W państwie teoretycznym jakim jest obecny pol-kołchoz
    łamanie prawa przez urzędasów aby upierdolić obywatela jest na porządku
    dziennym właśnie przez takich kretynów jak ty.

    Proceder upierdalania obywateli kwitnie tylko dlatego, że urzędasy
    dostają premie za jak najdłuższe odwlekanie egzekucji aż pod koniec
    okresu przedawnienia. Wszystko po to, żeby wyłudzić od obywatela jak
    najwięcej kasy. Niestety urzędy właśnie tak działają. Czekają do samego
    końca, a później stosują niewspółmierne środki do przewinienia.

    Ja wiem, że urzędy powinny egzekwować mandaty, ale nie kurwa
    rozpierdalać obywatelowi życie i pozbywać go możliwości pracy i
    zarabiania. Tym bardziej, że urzędy mają pełny i nieograniczony dostęp
    do kont obywateli.

    Kolega za zaległy mandat 50zł bujał się przez parę miesięcy z
    zablokowaną wypłatą oraz zablokowanym kontem bankowym. Musiał pożyczyć
    pieniądze, żeby zapłacić mandat, żeby za kolejny miesiąc czy dwa
    łaskawie urząd odblokował mu konto i po jeszcze kolejnym miesiącu wysłać
    pismo do pracodawcy, że może mu wypłacić wypłatę.

    Ja też miałem podobny przypadek, ale nie z powodu mandatu. Pierdolony
    ZUS sobie ubzdurał, że jestem mu coś winien. Z resztą już pisałem o tym
    i skomentowałeś to jako wypadek przy pracy, który ma prawo się zdarzyć.
    Tak właśnie myślą byli esbecy i ormowcy.

    Życzę ci abyś kiedyś przez pomyłkę urzędasów też tak był upierdolony.
    Wtedy zrozumiesz w czym jest problem.