  • Data: 2018-11-20 10:35:40
    Temat: Re: Niezmienniki pętli
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    AK <n...@n...net> wrote:

    > (schizofrenia tak naprawde jest nieuleczalna. Owszem... jest zaleczalna
    > - jak alkoholizm - ale pod warunkiem, ze dotkniety ta paskudna choroba
    > sam tego chce).

    Tu jest właśnie problem.

    Są leki, które zmniejszają objawy (np. kwetiapina), ale schizofrenik sam
    musi dostrzec problem, podczas gdy taka jest niestety natura tej choroby,
    że go nie dostrzega, a wszelkie próby (szczerej) pomocy traktuje jak atak
    na swoją tożsamość.

    Co do C++ vs inne języki -- IMO narzędzia należy dobierać do celu, który
    chce się osiągnąć, a nie odwrotnie. Dobry programista to taki, który ma
    szerokie horyzonty, *zna* różne języki na tyle, że zna ich dobre i słabe
    strony i wie, w jakim zastosowaniu który język sprawdzi się najlepiej.
    Jeśli pracę z jednymi językami lubi bardziej niż z innymi, to jest to
    poparte czymś więcej niż "nie chciało mi się tego uczyć, to sobie to
    znienawidzę i uznam, że nie jest potrzebne".