  • Data: 2018-11-20 05:37:29
    Temat: Re: Niezmienniki pętli
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > A dlaczego nie w C++?

    Żeby było szybciej?!?

    > A dlaczego nie C++?

    Bo taki mamy standard dla relacyjnych baz danych?!?

    > I czy oprócz C++, basha, pythona, htmla, javascriptu i sql znasz
    > jeszcze jakieś języki?

    Asembler, Php, RegExp - to chyba już wszystko. Trochę liznąłem Java, ale to czysty
    koszmar...

    maszynowego (niżej nie zejdziemy - chyba że jeżyki opisu sprzętu Vhdl/Verilog są nam
    niestraszne).

    > Dlaczego to jest najważniejsze?

    Żeby program działał bez sztucznych narzutów (typu maszyny wirtualne i interpretery).

    ciekawymi algorytmami (poćwiczyć projektowanie algorytmów i ew. złożoność
    obliczeniową), a potem zastanowić się co w naszym dotychczasowym stylu kodowania było
    nie tak i to zakodować to wg najnowszych pomysłów i spostrzeżeń (poćwiczyć
    kodowanie).

    > No, jak się uczy podstaw, to warto ćwiczyć podstawy.

    To nie tylko podstawy, to również szlifowanie i rozwój z każdym nowym projektem.

    > Skąd wiesz, że to "kolejny (zbędny) język programowania"?
    > Na jakiej podstawie formułujesz taki sąd?

    Jw.

    > C++ to najgorszy język, z jakim miałem styczność.
    > Już dawno oddałem go na złom.

    Najwyraźniej jesteś oportunistą! Widziałeś tą listę:
    http://www.lextrait.com/Vincent/implementations.html
    ?!?
    Na pierwszym miejscu C++ i na drugim Java - reszta języków na marginesie...

    > C++ sprawia, że pierdołowate programiki, które w innych
    > językach zajęłyby kilka linijek, urastają do rangi
    > wielkiego osiągnięcia.

    Ta... Bo co?!? Bo ktoś Ci zabronił używania Qt?!? A może się nie chciało?!?

    > Trzymam kciuki.
    > Jak będziecie używać mojej funkcji memmove, to może nawet zadziała
    > o ćwierć promila szybciej na niektórych procesorach.

    Arm?!? Raspbian z tego co wiem ma własne optymalizowane funkcje memcpy() przez co
    debuger przy uruchamianiu zgłasza błąd "illegal instruction" (jednak breakpoint-y
    działają), natomiast z tego samego powodu Valgrind nie działa wcale...
    Jednak jeszcze nie podjęto decyzji o bazie sprzętowej (może będzie to Arm a może
    Amd64).