    Subject: Re: Nissan Micra
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Wed, 25 May 2016 22:00:55 +0200

    > Dzięki za merytoryczną wypowiedź. Celuję w rocznik 2007-2009, sądzisz że
    > już mogą być problemy nie do poprawienia drogą prostego uzupełnienia
    > powłoki antykorozyjnej?

    Nie wiem. Ja kupowałem dla żony cztery lata temu micrę
    z rocznika 2001 czyli wtedy miała 11 lat.
    Więc 2006 czy 2007 to trochę inne modele i pewnie technologie, choć te
    nowsze też
    -jak większość japońców -korodują.
    Zrobiłem czyszczenie spodu i konserwację - przynajmniej
    na przeglądzie nikt nie krzyczy, że ruda żre blachy,
    bo teraz nie widać :-).
    Korodował też wlot do zbiornika paliwa -
    wyczyściłem ten gwint korka do połysku,
    zakonserwowałem olejem i po kilku tygodniach było rude.

    Więc może jak będziesz kupował, to wykręć korek
    od zbiornika paliwa i obejrzyj okolice wlewu do zbiornika.
    Tam jest chyba jakiś błąd konstrukcyjny, bo w innej mikrze też
    obejrzałem w tej okolicy i jest rdza.
    Może wilgoć ze zbiornika tamtędy jakoś wychodzi ale się nie spieszy z
    tym wychodzeniem - nie wiem :-)