    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: No i sie udlawili
    Date: Fri, 8 Apr 2011 01:43:22 -0700 (PDT)

    On Apr 8, 11:31 am, Piotr <z...@o...gmail.com> wrote:

    > Wydaje mi się, że istnieje technologia, która pogodziłaby ze sobą te dwa
    > źródła.

    > O tym niestety nic nie wiem. Mógłbyś odesłać mnie do jakiejś strony z
    > treściami merytorycznymi o tym zagadnieniu?

    To tylko moje prywatne fantazje, nie wiem czy ktos gdzies tym zajmuje
    sie na powaznie :-)
    Chociaz plany Penzynskiej PES juz we wczesnych latach 70. uwzglednialy
    transport energii raczej w postaci rurociagu z wodorem niz linii
    elektroenergetycznej. No, ale to te cholerne ruskie byly, kto by sie
    dzis tym podniecal...
    Konrad
    PS ale to by byl dowcip, gdyby Czesi nagle oglosili ze gaz ziemny juz
    im niepotrzebny!