    From: AL <a...@s...tam.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nocne wilki
    Date: Fri, 17 Apr 2015 05:43:22 +0200

    On 2015-04-16 12:30, J.F. wrote:
    > bedzie wojna ?
    > http://forsal.pl/artykuly/865335,nocne-wilki-putina-
    ruszaja-do-polski-czy-nalezy-sie-ich-bac.html

    > Kamerka i jedziemy ... przepisowo.
    > Czy kamerka i kalasznikow, bo wy Polacy zawsze na strzelanine
    > przychodzicie z szabelka :-)

    1. należy traktować ich normalnie - jak innych turystów (grupę
    zorganizowaną).

    2. Jak powiedział Dziewulski - zakaz jazdy w jednej kupie (jedynie
    małymi grupkamia w odległościach 30minutowych.
    Wówczas i ich TV nie nadąży nagrywać propagandowej szmiry na TVrussia
    (nie będą mieli tyle wozów retransmisyjnych ;)
    Z tego co wyczytałem, ma to być materiał propagandowy o dużej sile
    rażenia (jako odpowiedz, ze dzien pabiedy w tym roku bedzie na
    Westerplatte a nie w Moskwie ;)

    3. Po drodze - przestrzeganie wszystkich przepisów (bardzo sumienne :)
    Sumienne - znaczy się takie aby nie wyglądało, że się ktoś na nich uwziął.

    4. Motory z Rosji = nie wszystkie będą w super stanie - zorganizować
    kontrolę stanu technicznego, głośności z odebraniem dowodu i zakazem
    dalszej jazdy (chyba, że na lawecie) dla pojazdów nie spełniających
    norm. Taka platforma techniczna

    5. Nie robić zadymy w stylu naszych mediów - olać, bądź pokazywać
    szczątkowe relacje - ot turyści zza Buga

    6. Kazać Ruskim wjechać od strony Ukrainy a nie Białorusi (niech
    przejadą wpierw przez kraj, który zaatakowali - być może do polskich
    granic dotrze już mniejsza ich grupka)

    7. Na terenie PL niech dołączą do nich polscy motocykliści (fajnie gdyby
    było 1:1, aby rozmyć aspekt propagandowy ruskich moto.) - do każdej
    grupki ruskich, grupka polskich motorków (uwaga na p.4 :)

    8. Czy można jeździć po drogach publicznych z wielkimi flagami? (na
    filmach propagandowych z Krymu, mają przyczepione ruskie flagi wielkości
    niemal sztandaru 2x1m). Jeśli tak - to w p.7 dodać takie same insygnia
    do polskich motorów - dla zaciemnienia efektu propagandowego.

    9. jeszcze raz jak w p.4 tym ;)
    z dodatkiem kontroli alcotestami na paru skrzyżowaniach z pełną
    konsekwencją wykrytych promili :-D

    Reasumując:
    Traktować ich jak turystów a nie jak 'objawienie' czy wstęp do nowej
    wojny hybrydowej (zielone ludziki na motorach).
    Wystarczy respektować parę powyższych punktów i będzie OK - nie dać
    pretekstu do jakieś nowej nagonki dla ruskich mediów.
    Ot, pokazać, że sa W UE i dodatkowo w gosciach a nie na wschodzie u siebie.