    Date: Sat, 25 Apr 2015 13:09:41 +0200
    From: Trybun <i...@j...ru>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nocne wilki

    W dniu 2015-04-21 o 14:04, Andrzej Lawa pisze:

    > Mhm. A garstka polskich warchołów ze wsparciem zachodnich
    > imperialistów zaatakowała biedną, pacyfistyczną III Rzeszę.

    Mówimy chyba o rewolcie wywołanej na kijowskim majdanie..

    > Odpowiedziałem. Nie udawaj idioty. A może nie udajesz?

    Musiałem przegapić. Jak dla ciebie to pewnie jestem, prawdę pisząc to
    sam czasem się zastanawiam po jaką cholerę ryzykuje pisząc prawdę. Już
    kilka razy dostawałem pogróżki że lepiej by było dla mnie abym się
    zamknął. Ale po chuj prowokujecie porządnych ludzi tym waszym zakłamanym
    gównem, podczas gdy oponentom za prostowanie coś grozi???

    Na innej grupie zobaczyłem dzisiaj sentencję w związku z śmiercią prof.
    Bartoszewskiego - "o zmarłych to albo dobrze albo wcale, zgadzam się z
    tym - ale dlaczego taka jedna z drugą hiena cmentarna prowokuje innych
    swoją fałszywą żałością?? Nie może oddać hołdu w milczenie tylko
    prowokując innych?