  • Data: 2015-07-02 07:48:41
    Temat: Re: Nokia 6310 kto to kupuje?
    Od: "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Rozumiem 3310 mała długo trzyma ale taką cegłe?

    Nie wiem jak 6310, ale 6310i po 13,5 latach użytkowania na czuwaniu trzyma
    dłużej niż chyba wszystkie smartfony (ponad tydzień, dokładnie nie wiem).
    Oczywiście na oryginalnym akumulatorze, który był w zestawie.
    Klawiatura już nieco nieco problematyczna, ale jako telefon awaryjny daje
    radę.

    Pozdrawiam,
    Marcin G.