  • Data: 2017-01-17 09:57:09
    Temat: Re: Norwegia włączyła UKF FM
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:214b02e2-57e4-47d6-bb14-930b4fa58368@go
    oglegroups.com...
    W dniu poniedziałek, 16 stycznia 2017 16:43:46 UTC+1 użytkownik J.F.
    napisał:

    >Ale rzeczywiście taka niska sprawność tam jest?

    Cholera wie. Dawno temu bym sie spodziewal wzmacniacza klasy C, to on
    ma sprawnosc taka sama.
    Teraz cholera wie co zrobili - niby mozna jakims PWM.

    >wypromieniować sobie 2MW "ciągle" to by trzeba sie było napocić.

    Oj tam, chlodnica od samochodu moze 300kW rozproszyc, tylko wymaga
    200km/h :-)

    >Jakieś osiedle zimą grzeją?

    Sami sie pewnie grzeja.

    >A z tym zbieraniem to ja rozumiem. I dlatego napisałęm że tej
    >złotówki czy pięciu to na to akurat mi nie żal. przy innych
    >wymienionych bym sie nie zastanawiał i bym nie dał ;)

    Demokracje portfelowa wprowadzic ?
    Polityk mowi szczytne haslo i podaje konto do wplat :-)

    J.