  • Data: 2017-01-17 09:54:17
    Temat: Re: Norwegia włączyła UKF FM
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 16 stycznia 2017 16:49:35 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:
> [...]
    JPG

    > Ile na rodzinę, to ja wiem, bo łatwo policzyć. Mnie ciekawi ile
    > na słuchacza -- a to już bardziej tajemnicza sprawa. Złotówki
    > też mi nie żal, a jak się okaże, że babunia pod lasem ma tytułem
    > słuchania radia tysiąc złotych dotacji (bo to jakoś tak wychodzi),
    > to nie nazwę jej pasożytem.

    Na słuchacza to pewnie niemało.
    Ale nawet jak na te babinke wychodzi 1000pln to może lepiej jej za to co innego
    zrobic? Zreszta pokrycie FM-em mamy chyba całkiem dobre. Jakieś dziury są raczej w
    dolinach górskich a nie za końcach polski w lasach...

    Ale aby doświetlić te miejsca medialnie to chyba lepiej postawić nadajniki gdzieś w
    krakowie i wrocławiu i stamtąd nadawać. Tyle że to raczej nie jest powód istnienia
    tego nadajnika. IMHO to raczej takie chwalenie sie ze możemy i nadajemy...