  • 41. Data: 2006-03-14 20:08:48
    Temat: Re: Nowe opcje iDSL.
    Od: Łukasz 'mistrzu' Jabłoński <m...@w...edu.pl>

    michal.b napisał(a):

    > dzisiaj zlozylem wniosek w telepunkcie na dsl 8
    > pani wiedziala o promocji dsl efekt, wydrukowala wniosek i ...
    >
    > nie bylo tam opcji dsl 8 ani dsl 15 :) wiec trzeba bylo recznie dopisac,
    >
    > teraz czekam na sprawdzenie mozliwosci technicznych... sam jestem ciekaw
    > co z tego wyjdzie, w sumie po kablu do centrali mam ok 1 km
    >
    > michal b

    przesiadałeś sie z innej opcji dsl ? co zrobisz po 2 latach ? gdy oplata
    sie zwiekszy ?

  • 42. Data: 2006-03-14 20:09:11
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Kolichowski Robert napisał(a):
    > Jak ktoś ma może jeszcze stary soft na modemie DSL'a to niech się
    > podzieli jaki ma SNR. :-)
    > Ja mam bardzo niski (27) a do centrali mam bardzo blisko (~50m), nie

    27 niski? Mi fruwa między 11 a 31 i ...

    > wiem czy TP czasami nie wykombinowała i nie podłączyła mnie do innej
    > centrali. Nie tej najbliżej tylko nie wiadomo gdzie. :(
    >
    > Usługa DSL 1024, i bardzo często przerywa transmisje. Pewno z tego powodu.
    > modem SpeedStream 5100

    ... i nic nie zrywa.

    Ale te dywagacje chyba mocno trącą NTG.
    --
    Olek

  • 43. Data: 2006-03-14 20:21:07
    Od: "Kolichowski Robert" <m...@o...pl>

    > 27 niski? Mi fruwa między 11 a 31 i ...

    Ja na neo mam 35-40 i dziala ekstra 0 zerwanych połączeń. Zerwanie zdarza
    sie raz na mc. Wiec jest stabilnie ale na tym DSL'u to co chwile. ;/

  • 44. Data: 2006-03-14 20:24:56
    Od: "michal.b" <mike01@_skasujTO_polbox.com>

    Łukasz 'mistrzu' Jabłoński napisał(a):

    > przesiadałeś sie z innej opcji dsl ? co zrobisz po 2 latach ? gdy oplata
    > sie zwiekszy ?

    tak, obecnie mam dsl 1, jak beda mozliwosci to bede mial za ta sama cene
    8...
    po 2 latach, gdy przejdzie na okres nieokreslony to przeboleje 1 wyzszy
    rachunek, i skorzystam z opcji migracji na nizsza predkosc (koszt wg.
    cennika chyba ~182 zl brutto), no chyba, ze bedzie jakas inna promocja
    albo sytuacja rynkowa sie na tyle zmieni ze calkowicie zrezygnuje z
    oferty proponowanej przez "franstelekom Polska" :)

    michal b

  • 45. Data: 2006-03-14 20:40:47
    Od: Łukasz 'mistrzu' Jabłoński <m...@w...edu.pl>

    michal.b napisał(a):

> [...]
    > albo sytuacja rynkowa sie na tyle zmieni ze calkowicie zrezygnuje z
    > oferty proponowanej przez "franstelekom Polska" :)

    dzieki za rade - zrobie tak samo ciekawe czy beda warunki tech.

  • 46. Data: 2006-03-15 00:27:45
    Od: Kichus <adres@niedostepny>

    Jan Werbiński napisał(a):
    > Zamówiłem 15000

    No prosze, a niedawno na grupie neostradowej kpiles z Neo 6mbit twierdzac, ze
    na laczu o stosunku w gore/w dol 1/12 nie da sie sensownej przepustowosci
    osiagnac i jest to jawne oszustwo... a teraz bierzesz cos o stosunku niemal
    1/19, przeciez wg Twoich wczesniejszych teorii to w ogole nie ma prawa dzialac.

    --
    Kichus

  • 47. Data: 2006-03-15 07:59:17
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Kichus" <adres@niedostepny> napisał w wiadomości

> [...]
    > stosunku niemal 1/19, przeciez wg Twoich wczesniejszych teorii to w ogole

    W tym miejscu, gdzie to ma być mam też np. 2000/2000.
    Jak widzisz uploadu mam aż nadmiar i świadomie dokupuję jedynie download,
    nie licząc na te marne 800kbps.

    Moje wcześniejsze twierdzenia popieram oburącz. Realna wartość POJEDYNCZEGO
    łącza asymetrycznego wynosi moim zdaniem od 2-4 krotności uploadu. Zatem
    neostrada 6000/256 oceniam jako łącze 700 kbps. Mam pęczek różnych DSL i
    Polpaków, więc spore pole do doświadczeń.

  • 48. Data: 2006-03-15 08:06:16
    Od: "AdamPi" <a...@S...onet.pl>

    Tak BTW, testowalem sobie wewnetrznie m0n0walla albo i pfsense. Kopiujac po
    FTP jakies iso 700 MB po 100 Mbps wyszlo mi na podgladzie obciazenia, ze dla
    downloadu 100 Mbps upload oscylowal wokol 2 Mbps. Zatem w praktyce ten
    stosunek up/down moze byc jeszcze bardziej rozjechany. Poza tym granice
    standardu ADSL2/2+ 24 Mbps down i 1.5 Mbps up sa przeciez tak ustawione,
    zeby calosc miala szanse dzialac.

    Adam

  • 49. Data: 2006-03-15 11:12:14
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    Jan Werbiński napisał(a):
> [...]
    > Jak widzisz uploadu mam aż nadmiar i świadomie dokupuję jedynie
    > download, nie licząc na te marne 800kbps.

    1. ciekawe rzeczy opowiadacie tu sobie dokupie upload tam download -
    jakies nowe techniki balansowania lacz?

    2. NTG sie zrobilo

    --
    Mateo

  • 50. Data: 2006-03-15 13:26:23
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Mateo" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > 1. ciekawe rzeczy opowiadacie tu sobie dokupie upload tam download -
    > jakies nowe techniki balansowania lacz?
    >
    > 2. NTG sie zrobilo

    Stare jak internet techniki integracji i podziału ruchu kilku łącz wg usług.