  • 61. Data: 2006-03-17 07:58:09
    Temat: Re: Nowe opcje iDSL.
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Thu, 16 Mar 2006 23:52:29 +0100, użyszkodnik Neas <n...@n...invalid>
    napisał:

    > Nie wiem co na to Twój kalkulator, ale mój sugeruje, że za cenę tego
    > FR 1Mbit/s można sobie zamówić dwa takie DSL-e, co w sumie da 30 Mbit/s
    > down i 1.6 Mbit/s up.

    1.6 Mbit/s czy 2 x 0.8 Mbit/s ???

    --
    futszaK
    601061867

  • 62. Data: 2006-03-17 10:28:20
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    twix <s...@n...pl> wrote:

    > Sory pomylilo mi sie, zamiast Polpaka to bylo lacze od Crowley.
    > Bylo to w okolicach pazdziernika 2005r. Jedyne minusy byly takie, ze
    > niechodzilo mi kilka stronek, miedzy innymi strona politechniki
    > wroclawskiej. W kazdym badz razie upload na DSL byl caly czas 0 bajtow/s.

    No tak, CDP chyba do dzisiaj nie filtruje po src.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 63. Data: 2006-03-17 15:24:57
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Thu, 16 Mar 2006 10:10:13 +0100, użyszkodnik Pan Staszek
    <d...@n...gov> napisał:

    > Nikt nie dostaje kopa, może poza duzymi ISP, ktorzy poraz kolejny musza
    > obnizyc ceny za za 1MB dostepu.

    wchodzą nowe, szybsze technologie transmisji danych, ceny gratów
    spadają w dół więc jest z czego obniżać ceny za analogiczną usługe.

    Odrobine po dupie dostają handlowycy dużych ISP bo prowizje są za
    złapanie klienta na n-miesięczną lojalke a ci wolą się nie wiązać bo
    mają świadomość że raz na jakiś czas France Telecom Polska wyskakuje z
    ciekawą ofertą ZNACZNEGO polepszenia warunków.

    A to "nowy polpak", a to DSLx2 za te same pieniądze, a to promocja
    "podpisz lojalke w zamian za 25% obniżki abonamentu" czyli 6x1zł, a to
    wprowadzenie w cenie poniżej 1000zł prędkości którymi nie gardzą nawet
    całkiem spore sieci i biorą do www czy zasilania proxy odciążając
    drogie łacza symetryczne.

    Nie mówiąc już o niezawodności, bo co by nie patrzeć na tepsianego
    ADSLa to po przejściu chorób wieku dziecięcego obecnie jest jedną z
    NAJSTABILNIEJ działających usług na rynku i tyczy się to zarówno
    InternetDSLa jak i Nerwostrady. Inni są tańsi, lepsi, nadrabiają suto
    zakrapianymi imprezami dla klientów, ale usługi dostępu do Internetu
    by France Telecom Polska poprostu sobie działają.

  • 64. Data: 2006-03-17 15:46:45
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    futszaK napisał(a):
    > InternetDSLa jak i Nerwostrady. Inni są tańsi, lepsi, nadrabiają suto

    Lepsi? DSL Dialogu albo TKT na pewno nie.
    --
    Olek

  • 65. Data: 2006-03-17 15:56:28
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    futszaK pisze:

    > 1.6 Mbit/s czy 2 x 0.8 Mbit/s ???

    A co za różnica? To nie 16*0.1 vs 1 tylko 2*0.8 vs 1, przy czym wiadomo,
    że 1 Mbit/s polpaka niekoniecznie pozwala na uzyskanie nominalnych
    parametrów, więc różnica pomiędzy tym 0.8 a 1 może być jeszcze
    mniejsza. A te 0.8 można wziąć dwa (a nawet w zasadzie trzy z jakimiś
    promocjami). No i ten download.

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 66. Data: 2006-03-17 16:12:05
    Od: AA <a...@a...pl>

    In article <d...@4...com>, f...@p...pl
    says...
    > ale usługi dostępu do Internetu
    > by France Telecom Polska poprostu sobie działają.

    To ciekawe, bo w Warszawie jakos nie wszedzie tak jak by sie
    chcialo. I nie mowimy tu o uszkodzonych modemach.

    art

  • 67. Data: 2006-03-17 16:55:55
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik AA napisał:

    > To ciekawe, bo w Warszawie jakos nie wszedzie tak jak by sie
    > chcialo. I nie mowimy tu o uszkodzonych modemach.

    Mi w środę minie 3 lata i - jak na razie - 100 % satysfakcji ;-) Przez
    ten okres były bodajże 3 awarie. Ostatnia w weekend 2 tygodnie temu -
    zgłoszona w sobotę późnym wieczorem, a usunięta w niedzielę po południu.
    Oprócz tego kilka razy odbyło się zdalne grzebanie po modemie i ze 3
    razy trzeba go było ręcznie restartować. Nawet łącze GTS, z którego
    korzystam w firmie, nie ma aż takiego MTBF-u ;-)

    M.

  • 68. Data: 2006-03-17 17:11:26
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Fri, 17 Mar 2006 16:56:28 +0100, użyszkodnik Neas <n...@n...invalid>
    napisał:

    > A co za różnica?

    upload pojedyńczego pliku nie przekroczy 0.8 Mbit/s

    > mniejsza. A te 0.8 można wziąć dwa (a nawet w zasadzie trzy z jakimiś
    > promocjami). No i ten download.

    ...działający pod warunkiem że jakiś neostradowicz czy klient
    łonabiprowajdera który właśnie dopalił sobie www łączem DSL15000 i
    sprzedaje "megabit za 3 dychy" nie zapycha w tym momencie 0.8Mbit/s
    uploadu...

  • 69. Data: 2006-03-17 17:12:09
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    futszaK pisze:

    > upload pojedyńczego pliku nie przekroczy 0.8 Mbit/s

    Dlaczego odpowiadasz na fragmenty wypowiedzi wyrwane z kontekstu?

> [...]

    > łonabiprowajdera który właśnie dopalił sobie www łączem DSL15000 i
    > sprzedaje "megabit za 3 dychy" nie zapycha w tym momencie 0.8Mbit/s

    Prędzej zapcha 1x1Mbit/s niż 2 lub 3x0.8Mbit/s.

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 70. Data: 2006-03-18 10:32:22
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <dvelnm$j8h$1@nemesis.news.tpi.pl> Olek napisał(a):

    > Lepsi? DSL Dialogu albo TKT na pewno nie.

    DSL Dialogu to sraczka i nie sięga do pięt DSLowi TP.

    --
    Freedom violation: http://en1.policejnistat.cz/ , http://www.freetekno.org/