  • Data: 2014-01-10 07:43:25
    Temat: Re: Nowe pomysły rządu na walkę z pijanymi kierowcami - LOL
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-10 00:37, Budzik pisze:
    > Użytkownik KS "mekar[wytnijto]"@vp.pl ...

    > Nawet jeżeli takie myslenie zdarza mu sie okazjonalnie?

    Okazjonalnie? W akademiku? LOL ;)

    > Bo wiem ,ze w uproszczonych definicjach mówi się, ze alkoholik to
    > ktoś ktomysli o alkoholu ppraktycznie cały czas. Ale okazjonalnie?
    >
    > A ogólnie to sprawa aż tak prostanie jest: Np.
    > http://www.psychologia.edu.pl/czytelnia/50-artykuly/
    1032-alkoholizm-i-

    Dokładnie, sprawa jest bardzo skomplikowana.
    Ale pytania na testach lub terminy odpowiedzialne za diagnozę są bardzo
    uproszczone.
    Według nich, tak na oko 90% zdrowych ludzi którzy okazjonalnie spożywają
    alkohol, ma problem alkoholowy.
    Wystarczy przerobić sobie dostępne testy.
    Studenci to chyba wszyscy poszli by do jednego wora z opisem alkoholicy ;)

    - Na pewno kiedyś urwał sie film
    - Na pewno zdarzyło sie wypić klina na kaca, nawet w formie piwa.
    - Na pewno (osoba bliska) miała kiedyś o jego upojenie pretensje
    - Częstotliwość picia. A to nie jest lampka wina raz w tygodniu.
    - Ilość wypijanego alkoholu.
    - itp, itd

    Tylko abstynent może wyjść obronną ręką z takich testów.

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm