  • 21. Data: 2014-01-07 17:56:38
    Temat: Re: Nowe pomysły rządu na walkę z pijanymi kierowcami - LOL
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Jakbym miał się doszukiwać teorii spiskowych to bym raczej podejrzewał,
    > że trzeba będzie homologowane mieć i certyfikować co roku... co będzie
    > kosztowało 100PLN. I w tych 100PLN/rok bym widział biznes.

    Ależ nikt nie zabrania całej reszcie społeczeństwa sprowadzać kontenerów
    z alkomatami, nawet komuś z tej grupy.
    Chodzi o to, kto będzie pierwszy i najwięcej na tym zarobi.
    A czy to będą alkomaty czy ich homologacja, to sprawa wtórna.

  • 22. Data: 2014-01-07 18:08:12
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-01-07 16:14, AZ pisze:

    > Przeciez biedny skacowany moze zawsze podjechac na komende ;-)

    Właśnie tak się ryży tłumaczył - ile to ludzi wpada na komendę sprawdzić
    się. Głupek.

    Każdy będzie miał obowiązek posiadać alkomat. Nawet abstynent i na
    uciechę tym z AA LOL

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 23. Data: 2014-01-07 18:10:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 07 Jan 2014 18:08:12 +0100 osobnik zwany KS napisał:

    > Każdy będzie miał obowiązek posiadać alkomat. Nawet abstynent i na
    > uciechę tym z AA LOL

    następny co myli alkoholików z pijakami :(

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 24. Data: 2014-01-07 18:15:10
    Od: krak <k...@o...pl>

    W dniu 2014-01-07 15:42, Przemek pisze:
    > Oglądam właśnie konferencję tego "rządu" i usłyszałem właśnie, że jednym z pomysłów
    na pijaków za kółkiem, jest obowiązek posiadania alkomatu w samochodzie. Oczywiście,
    do nabycia we własnym zakresie i łaskawie dadzą nam na to czas do 2015r. Jasna
    cholera!, czy te barany nie potrafią zrozumieć, że jak ktoś jest nachlany, to ma w
    dupie alkomat, grożące kratki i inne konsekwencje? Jak do auta wsiada ktoś, kto ma 2
    promile, to czy mam uwierzyć, że sobie dmuchnie w alkomat, po czym grzecznie
    wysiądzie z auta? Jeżeli kilka dni po ogólnopolskiej histerii w mediach dalej
    trafiają się osobniki, nie potrafiące powstrzymać się od picia za kółkiem - to ich ma
    powstrzymać?
    > No, chyba że ktoś ze znajomych jest importerem lub producentem alkomatów - wtedy
    rozumiem idee
    > Ciekawe, co w przypadku kiedy wskazania mojego alkomatu nie będą pokrywały się ze
    wskazaniami policyjnego - mam się sądzić z producentem urządzenia?

    > pozdrawiam

    śmiechu warte, zlikwidować 90% wódopojów , alkohol dostępny w 5
    miejscach w mieście, od tego trzeba zacząć

    kierujący tramwajem kupował alkohol w lokalnym sklepie 24h przy zajezdni

  • 25. Data: 2014-01-07 18:15:10
    Od: Uncle Pete <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com>

    > We Francji ten "alkomat" to może być tzw. balonik za kilka EUR. Więc
    > pisanie przez innych w tym wątku o spisku producentów i tych co to będą
    > legalizować jest "trochę" na wyrost.

    A "balonik" to nie alkomat? Nie sądzę, że rząd chcę wprowadzić obowiązek
    wożenia ze sobą atestowanego elektronicznego alkomatu za 500 zł z ważną
    legalizacją )))

    > Co oczywiście nie oznacza ze popieram ten pomysł. Po prostu zwalczam
    > tylko spiskową teorię dziejów. Jak widać nowy rok to nowy spisek :-)
    > Kiedyś był obowiązkowe światła, później fotoradary co to niby reperują
    > budżet, a w tym roku będziemy co kilka dni na grupie oglądali wypowiedzi
    > tropicielu spisku producentów alkomatów :-)

    Ależ z Tobą się zgadzam i nie wierzę w lobby alkomatowe, żarówkowe,
    zimowooponowe itp. Co nie oznacza, że importerzy nie będą się cieszyć :)

    Piotr

  • 26. Data: 2014-01-07 18:19:53
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-07 17:49, Chris pisze:
    > Artur Maśląg nabazgrał(a):

    > Jedyne przepisy do jakich masz się stosować to znaki a wewnętrzne
    > przepisy jak apteczki, nożyczki nie interesują cię.

    To jest Twoja prywatna opinia, a oficjalne stanowiska władz
    francuskich jest takie, jakie podałem. Apteczka czy nożyczki to
    wyposażenie samochodu - alkomat kierowcy.

  • 27. Data: 2014-01-07 18:22:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Uncle Pete" napisał w wiadomości

    >A "balonik" to nie alkomat?

    Ma jedna wade - skoro musisz miec, to przeciez nie zuzyjesz po
    proznicy.
    No chyba ze sprzedawac beda w 10-pakach :-)

    >Nie sądzę, że rząd chcę wprowadzić obowiązek wożenia ze sobą
    >atestowanego elektronicznego alkomatu za 500 zł z ważną
    >legalizacją )))

    A czemu nie, to wszak 100 zl VAT i coroczne oplaty.
    A tansze prawde mowiac g* warte.

    No i sensu w tym za grosz. Kto bedzie chcial po pijaku jechac, ten
    pojedzie.
    Moze tylko da sie uchronic pare osob przed przypadkowym wiezieniem -
    jak sie pilo malo/wczoraj, to trzeba bylo dmuchnac i sie sprawdzic.

    Dopiero wbudowany w samochod ma sens ... ale Polak sobie poradzi, z
    gruszki dmuchnie :-)

    J.

  • 28. Data: 2014-01-07 18:25:02
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello AZ,

    ludzi, mających wątpliwości co do swojej kondycji, zwłaszcza z rana. Troskliwy,
    kurna.
    musiał legalizować, kalibrować. Ciekawe, ile trzeba było dać, chyba, że oni tak z
    natury są idiotami...
    > Przeciez biedny skacowany moze zawsze podjechac na komende ;-)

    Samochodem.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 29. Data: 2014-01-07 18:27:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Przemek,

    > a były? :)

    Nie psuj polskich liter. Zainstaluj czytnik i korzystaj z normalnych
    serwerów news.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 30. Data: 2014-01-07 18:30:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello masti,

    > następny co myli alkoholików z pijakami :(

    Następny, który nie rozumie, że bardzo wielu tzw. pijaków, to
    alkoholicy, którzy nie przyjmują do wiadomości swojego nałogu.

    --
    Best regards,
    RoMan