eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowe samochody elektryczne Volkswagena w cenie spalinowych? › Re: Nowe samochody elektryczne Volkswagena w cenie spalinowych?
  • Data: 2017-04-24 16:04:08
    Temat: Re: Nowe samochody elektryczne Volkswagena w cenie spalinowych?
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 24 kwietnia 2017 15:09:29 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Reprezentujesz stanowisko charakterystyczne dla szczuploglowych. Samochod
    elektryczny w dzisiejszym wydaniu jest dla mieszkancow duzych miasta a nie
    przedstawicieli handlowych robiacych piecset kilometrow dziennie. W USA musza miec
    elektryki wieksze przebiegi bo oni statystycznie dalej do roboty maja. W Europie
    samochod z dziennym przebiegiem 50km zaspokoi potrzeby wszystkich uzytkownikow ktorzy
    maja do pracy do czterdziestu kilometrow.

    Jak święta przychodzą to u mnie tirem wjedziesz na parking
    i jeszcze miejsce zostanie.
    A zwykły dzień to już na trawniku jest problem.
    To co piszesz bedzie prawda za jakieś 30-40 lat ale teraz
    sorry my młodzi wykształceni ze wsi jestesmy.
    A tam jest więcej niż 40 km.
    A dwa bardzo mnie interesuje realny zasięg takiego auta w zimie w Krakowie.
    Przy dojazdach do 5 km.
    Bo mój 1,4 w lecie na autostradzie przy 120 km/h robi 650 km+
    Ale w zimie był rekord coś koło 420km.
    Tak ja wiem że tesla ma zasięg 600 km.
    Tylko jak na tą tesle mnie bedzie stać to jej akumlatory będą miały 10lat.
    Dołóż do tego zime grzanie robienie 7km w 40 minut itd.
    I jaki wtedy będzie miała zasięg?