eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowy Naviexpert - alternatywne trasy online i ogr. prędkości › Re: Nowy Naviexpert - alternatywne trasy online i ogr. prędkości
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowy Naviexpert - alternatywne trasy online i ogr. prędkości
    Date: Mon, 9 Jul 2018 12:49:57 +0200

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    Mon, 9 Jul 2018 10:27:11 +0200, w
    <5b431c62$0$594$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):
    >W NE masz "w locie" podczas jazdy, a nie tylko po wyznaczeniu trasy.

    Cenne ... ale czy GM tego nie robi ?

    >To wejdź sobie w tym korku na traffic.naviexprt.com i wyznacz.

    Jest to jakas koncepcja, ale czy nie za pozno ?
    No i nadal nie bede wiedzial, czy ma dobre informacje - bo moze mowi
    ze 5 minut mniej, a wyszloby 5 minut wiecej.

    >Tak, teren zabudowany -- intensywnie zabudowany drzewami :))

    >Jechałem z Y i miałem pełno jakiś nieistniejących zdarzeń.

    Lepiej 3 razy zwolnic niz raz zaplacic :-)
    IMO - wcale nie tak pelno.

    Ale ciekaw jestem - ludzie sie mylą, celowo źle zglaszają, a moze
    celowo zglaszaja, bo mieszkaja w tym miejscu :-)
    IMO - nie jest tego tak duzo.

    >Suszarek nie było wcale (ja to w ogóle mam jakieś szczęście -- przez
    >kilka lat
    >natknąłem się na pojedyczne suszarki).

    IMO - to taka srednia w naszym rejonie.

    >Nie wyświetla, ale raczej to zbędne, bo sobie możesz dosyć dokładnie
    >wyobrazić.
    >Zresztą znaki są widoczne na drodze.

    Jak jade 120, to nie chce mi sie mocno hamowac.

    >PS. W jakimś pluginie do Igo można było włączyć fajny fature --
    >dźwiękowy "pik"
    >przy zmianie ograniczenia.

    Za pozno.
    Chociaz ... moze uchronic, gdy nie zauwazyles znaku ... ale od tego
    mam komunikat "zwolnij".

    J.