  • Data: 2016-12-11 21:21:38
    Temat: Re: Numeracja 12 397 5xxx, VoIP czy tradycyjna centrala POTS?
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    (przepraszam, nie odpiszę na wszystko, łeb mam dziś w strzępach)

    > Jest na 800, to za darmo. A jak na 700 -- za grubą kasę. Inne reguły
    > są zbędne.

    801, to niby miał być taki ulgowy, a taki ch^Wwuj...

    > 859 za normalne pieniądze. I tego powinien pilnować regulator.

    Widzisz, zbliżamy się do tego, co ja chcę osiągnąć, by pardon le mot, żaden
    chuj po pierwsze nie odważył się, po drugie nie miał możliwości, wprasować
    swojego premium w zakres normalnej numeracji, czyli np. tego, co czyni Plus,
    z numeracją 605.7xx.xxx, żeby nie zasłaniał się potem, że przecież ma to w
    cenniku. Czemu u nas byle fiut może zrobić co zechce, a dopiero potem
    ewentualnie regulator może uznać klauzulę niedozwoloną, czy jak im tam...
    Spójrzcie, co robił choćby Pobie(s)raczek, myślicie, że firma się zwinęła? a
    guzik... Czy inne umowy "abonencie, możemy cię ruchać kiedy i jak chcemy, a
    jak nie dasz nam dupy, to ci dojebiemy karę umowną 100 tysięcy PLN,
    abonencie, nie możesz nawet pomyśleć, żeby nas ruchać, bo ci jeszcze
    bardziej dojebiemy, 200 tysięcy PLN". To oczywiście tylko przejaskrawienie
    dla lepszego zobrazowania problemu, ale wystarczy poczytać sentencje UOKiK,
    aby wiedzieć, że nie są to słowa na wiatr rzucane.
    Regulator powinien pilnować... ale czy pilnuje? Czasem mam wrażenie, że
    dopiero jak się afera zrobi, to ktoś zaczyna coś robić, co powinien już
    dawno ruszyć.

    Dobra, spadam, jestem dziś, jakby mnie kto baseballem w łeb dźwięknął.

    --
    ...Ja biorę na siebie schody, znajdę je skubane i skopię im poręcz
    tak, że nie będą wiedziały, którędy na górę. (C) Osioł ze Shreka.