  • Data: 2016-12-12 10:53:49
    Temat: Re: Numeracja 12 397 5xxx, VoIP czy tradycyjna centrala POTS?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    HF5BS pisze:

    > Właśniue, koci syndrom - miał.

    Odwracanie kota ogonem zaczęło się dopiero po pewnym czasie.

    > Te podziały jakieś różne były, ale takich, co to są bardziej premium,
    > niż zwykłe rozmowy, to raczej chyba nie było, nie pamiętam.

    "Jedna rozmowa, jeden impuls" -- to była generalna zasada. To jednak była
    spora oszczędność. Zwłaszcza jeśli firma ogólnopolska, a klient z tzw.
    prowincji (znaczy się z innej strefy numeracyjnej).

    > tych tzw. złotych też nie lubię, obrażają mnie (odbieram je jako sugestię,
    > że będąc klientem kogoś-tam jestem na tyle durny, że nie zapamiętam zwykłego
    > numeru, coś jak dlaczego blondynka skoczyła z dachu i się nie zabiła?
    > Bo zabłądziła po drodze).

    Nie obraża mnie stwierdzenie prawdy, że nie mam pamięci do liczb.

    Jarek

    --
    Więc inspektor szlaku wezwał maszynistę do kancelarii i mówi: Na szesnastym
    torze jest lokomotywa numer 4268. Ja wiem, że pan nie ma dobrej pamięci do