eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaNumeracja 12 397 5xxx, VoIP czy tradycyjna centrala POTS? › Re: Numeracja 12 397 5xxx, VoIP czy tradycyjna centrala POTS?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!enother.net!enother.net!enother.net!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-medi
    a.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.
    pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Numeracja 12 397 5xxx, VoIP czy tradycyjna centrala POTS?
    References: <583c143d$0$49274$b1db1813$788ffb35@news.astraweb.com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <584b42e6$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <584b4a4d$0$15189$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <o2h7ru$tt0$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <o2hvbj$leq$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <o2i40m$qhs$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <o2kd3f$vvm$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <o2kh7o$4bb$1@node2.news.atman.pl>
    Organization: : : :
    Date: Mon, 12 Dec 2016 10:53:49 +0100
    User-Agent: slrn/1.0.3 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Lines: 37
    NNTP-Posting-Host: 77-253-217-116.static.ip.netia.com.pl
    X-Trace: 1481536430 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 659 77.253.217.116:24507
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3038
    X-Received-Body-CRC: 395871176
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:239465
    [ ukryj nagłówki ]

    HF5BS pisze:

    >>>> Jest na 800, to za darmo. A jak na 700 -- za grubą kasę. Inne reguły
    >>>> są zbędne.
    >>> 801, to niby miał być taki ulgowy, a taki ch^Wwuj...
    >> 801 miał być "numerem o opłacie dzielonej" i tak przez pewien czas było.
    >
    > Właśniue, koci syndrom - miał.

    Odwracanie kota ogonem zaczęło się dopiero po pewnym czasie.

    >> To znaczy dzwoniący płacił stawkę jak za trzyminutową rozmowę, a jeśli
    >> połaczenie trwało dłużej, koszty ponosił właściciel infolinii. Znaczy
    >> się ulgowy był. Dzisiaj płacenie za czas rozmowy to już w zasadzie
    >
    > Te podziały jakieś różne były, ale takich, co to są bardziej premium,
    > niż zwykłe rozmowy, to raczej chyba nie było, nie pamiętam.

    "Jedna rozmowa, jeden impuls" -- to była generalna zasada. To jednak była
    spora oszczędność. Zwłaszcza jeśli firma ogólnopolska, a klient z tzw.
    prowincji (znaczy się z innej strefy numeracyjnej).

    > tych tzw. złotych też nie lubię, obrażają mnie (odbieram je jako sugestię,
    > że będąc klientem kogoś-tam jestem na tyle durny, że nie zapamiętam zwykłego
    > numeru, coś jak dlaczego blondynka skoczyła z dachu i się nie zabiła?
    > Bo zabłądziła po drodze).

    Nie obraża mnie stwierdzenie prawdy, że nie mam pamięci do liczb.

    Jarek

    --
    Więc inspektor szlaku wezwał maszynistę do kancelarii i mówi: Na szesnastym
    torze jest lokomotywa numer 4268. Ja wiem, że pan nie ma dobrej pamięci do
    liczb, a gdy się panu jaką liczbę wypisze na kartce, to pan kartkę gubi.
    Skoro więc ma pan taką słabą pamięć do liczb, to proszę uważać, a ja panu
    dowiodę, że to bardzo łatwo zapamiętać sobie jakąkolwiek liczbę.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: