    From: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Nvidia (wyjący gigabyte) GTS 250 - na co wymienić?
    Date: Wed, 24 Jun 2009 14:55:08 +0200

    Netx wrote:
    > Nie wiem jak z GTS250 ale miałem ostatnio chyba 7600GS, 8800GTS
    > 512MB, a teraz Evga GTX260 core 216 SC i we wszystkich przypadkach
    > daje się regulować prędkość wiatraka np. w RivaTuner (działa też na
    > Vista i Windows 7).

    Owszem, w większości kart się da. Podobnież większość kart trzyma
    wentylator na niskich obrotach w 2D i rozkręca go w 3D, tak właśnie
    działało to na 8800GT 512, który mi zdechł.

    Ten Gigabyte GTS 250 za to NIE MA W OGÓLE regulacji prędkości
    obrotowej wentylatora, przez co pracuje cały czas na maks obrotach.
    W sterownikach również nie ma możliwości ustawienia czegokolwiek,
    ten typ tak ma. Wymieniam jutro na coś innego, bo to jest porażka.

    Mam właściwie trzy możliwości:
    1. Radeon 4850, raczej odpada...
    2. GTS 250 512 BFG - ma stockowe chłodzenie, powinien być cichy w idle...
    3. EVGA GTX 260 Core 216 896MB - również stockowe chłodzenie, ponoć
    dość znośne w idle, tylko nie wiem czy mój Seasonic 430W da radę...

    I co wybrać? :-)

    __