  • Data: 2019-04-12 12:50:11
    Temat: Re: OC a NNW - szukam przepisów
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:q8pocp$7kr$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2019-04-12 o 11:55, J.F. pisze:

    >Przy brak OC płaci (i regresuje) nie ubezpieczyciel, tylko UFG.

    Ale prawo do regresu ma takie samo.

    >Pisałeś o krótkiej liście do regresu i jeszcze nie wiesz, że
    >niezapięcie dziecku pasów nie daje prawa do regresu? :) Już byś podał
    >przykład pijanego rodzica.

    Ale jako opiekuna dziecka - wsadzajac dziecko do samochodu nie zapial
    pasow, i dopiero usiadl za kierownica :-)
    Albo np ojciec wsadzil dziecko i nie zapial pasow, ale mama kierowala
    samochodem :-)

    Ubezpieczyciel nie ma prawa do regresu w stosunku do osob, ktore
    przyczynily sie do wypadku, przez niewlasciwa opieke ?

    >Wówczas pieniądze się wypłaca dziecku, na konto rodziców - nie byłoby
    >to poprawne, natomiast do ruszenia tych pieniędzy w sposób większy
    >niż zwykły zarząd potrzeba zgody sądu, a na pewno nie można nimi
    >spłacać długów ojca.

    Ale zywnosc i ubrania mozna dziecku kupic, skoro ojciec nie ma
    pieniedzy, bo mu komornik zabiera ? :-)

    J.