    From: Cavallino <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ON tanieje :-)
    Date: Thu, 3 Jan 2019 18:02:13 +0100

    W dniu 03-01-2019 o 17:14, J.F. pisze:
    > Użytkownik  przemek napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    ka-prasa-swiat-stanal-na-glowie-polacy-jada-tankowac
    .html

    > No, w pewnym stopniu faktycznie na glowie, choc podobne numery sie
    > zdarzaly i wczesniej.
    > Sam przywiozlem z Niemiec kilkadziesiat kg cukru, jak byl tanszy :-)
    >
    > Ciekawe ... a benyna tez tansza ?
    > Tansza ropa, czy Niemcy odchodza od diesli ?
    >
    > Akurat tu przy granicy raczej nie maja powodu ...
    > A moze po prostu Orlenowi kazali wiecej zarobic ?

    Chyba nie tylko Orlenowi.
    Wszystkie firmowe stacje w Poznaniu trzymają ceny za ON na poziomie 5,19
    i wyżej.
    Nawet samoobsługowa Emila liczy sobie 5.09.

    Te przysklepowe mają ceny o 50 gr niższe (dzisiaj tankowałem za 4,69) i
    raczej do interesu nie dokładają.

    A już w grudniu tankowałem na BP w Strykowie za 4,8....

    Jasno widać, że rąbią jeleni (czyli nas) na całego.
    Tym bardziej nie będę nawet rozważał zatankowania na takiej stacji.....