  • Data: 2019-08-06 22:37:50
    Temat: Re: [OT] Aliexpress i PayPal
    Od: "Michal M. Lechanski" <m...@d...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.08.2019 o 21:31, Piotr Wyderski pisze:

    > Jakich "danych konta"?

    konta bankowego czy danych karty kredytowej, bez znaczenia. Wolę
    zminimalizować ilość miejsc gdzie te dane są przetrzymywane/przetwarzane.

    > Co Ci Chińczyk może zrobić znając jego numer,
    > przelew przychodzący?

    Nawet i to może być problemem jak później będzie chciał zwrotu...
    A poważnie - był PayPal, a teraz nie mogę znaleźć sprzedawcy
    przyjmującego opłatę w ten sposób.

    --
    Michał