  • Data: 2019-08-07 00:27:21
    Temat: Re: [OT] Aliexpress i PayPal
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.08.2019 o 00:04, Michal M. Lechanski pisze:

    > Większość zakupów robię bez przeliczenia walutowego więc ten argument
    > odpada. Jedynym, chyba, wyjątkiem jest Ali, ale kurs przeliczenia jest
    > rekompensowany z nawiązką przez ceny w tym serwisie. A kupuję tam
    > zazwyczaj za sumy oscylujące w okolicach kilku dolarów więc nawet jak
    > przelicznik jest niekorzystny to i tak tego w zasadzie nie zauważam.

    > No właśnie o takich niszowych mi chodzi... :-)

    > Po pierwsze nie mam konta w mBanku, po drugie to samo daje mi PayPal,

    > po trzecie PayPal mnie nie zawiódł od początku swojego istnienia, po
> [...]

    A nie sądzisz, że pytasz w niewłaściwym miejscu?

    Wręcz wygląda to tak jak *nachalna reklama PayPala*.

    Miałem tam konto lata temu i od razu pojawiły się na moim koncie jakieś
    dziwne, nieautoryzowane przelewy, cofnięcia tych przelewów, etc.

    Jednym słowem, jak dla mnie pralnia brudnych pieniędzy.

    A jeśli masz problem z aliexpress to pytaj sprzedawców w Chinach a nie
    smucisz na polskiej grupie, na dodatek nie mającej większego związku z
    aliexpress.

    --
    Kaczin