  • Data: 2019-08-07 04:22:31
    Temat: Re: [OT] Aliexpress i PayPal
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 8/6/19 5:40 PM, Michal M. Lechanski wrote:

    > korzystam z eBay od 2001 roku. Nie pamiętam kiedy wystartował PayPal ale
    > założyłem tam konto gdy tylko zaczął być dostępny. Przez ten czas wiele
    > razy reklamowałem towar, którego stan odbiegał od opisu, lub wręcz nie
    > został dostarczony. Ani razu nie zdarzyło się bym nie dostał zwrotu
    > pieniędzy i to wraz z kosztami przesyłki zwrotnej. Ani razu.

    Ja konto na PP też mam od bardzo dawna, ale obecnie nie mam do nich za
    grosz zaufania. Zdarzyło mi się ze wstrzymali wysłane płatności o niczym
    nie informując, support kompletne olał wysłane maile, odblokowali
    dopiero po półtora tygodnia bez żadnego "przepraszam", czy "pocałuj nas
    w dupę". A ja przez ten czas musiałem świecić oczami przed sprzedawcami.
    Tak jak kiedyś używałem praktycznie do wszystkiego, tak teraz używam
    tylko kiedy muszę.

    > Oczywiście. Tylko, póki co, nie było chyba wycieku z PayPala.
    > Poza tym PayPal pozwala mi na kilka różnych form płatności, w tym
    > płatność kartą kredytową.

    To że nie do tej pory nie było wycieku nie uchroni cię przed nadzianiem
    się na fałszywa stronę PP (wystarczy sfałszowanie dns).
    Wątpię żeby udało ci się odzyskać pieniądze, które ktoś w ten sposób
    wyciągnie.

    Jacek.