  • 31. Data: 2019-08-07 21:37:27
    Temat: Re: [OT] Aliexpress i PayPal
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Wed, 07 Aug 2019 00:27:51 +0000, Marcin Debowski wrote:
    > Na PP jestem od 2006. Do ca 2017 to był rzeczywiście niesamowity serwis
    > biorąc pod uwagę ochronę jaka zapewniali kupującym. Był tak dobry, że
    > wręcz patalogiczny (znam parę przypadków ze strony sprzedawców). Był to
    > czas kiedy praktycznie wszystkie moje płatności, włączając za codzienne
    > "życiowe" zakupy, załatwiałem tam gdzie się dało paypalem. To się bardzo
    > zmieniło. Praktycznie we wszystkich "dysputach" w ciagu ostatnich 2ch
    > lat był jakiś problem po ich stronie.

    Moje odczucia podobne - kiedyś PayPal był ok, ale w pewnym momencie się
    spsuł. Mi np. z dnia na dzień zablokowali konto wraz z funduszami, bez
    żadnej informacji ani ostrzeżenia. Dopiero po moich natrętnych
    dopytywaniach stwierdzili, że to za sprawą mojej nielegalnej (wg. nich)
    działalności związanej z kontem. W tym momencie postanowiłem że dość tego
    cyrku, i nigdy więcej PayPala nie użyję.

    Mateusz

  • 32. Data: 2019-08-07 22:37:41
    Od: Marek <f...@f...com>

    On 07 Aug 2019 19:37:27 GMT, Mateusz Viste <m...@n...pamietam>
    wrote:
    > dopytywaniach stwierdzili, że to za sprawą mojej nielegalnej (wg.
    > nich)
    > działalności związanej z kontem.

    Czyli co konkretnie robiłeś co uznali za nielegalne?

    --
    Marek

  • 33. Data: 2019-08-07 22:49:25
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Wed, 07 Aug 2019 22:37:41 +0200, Marek wrote:

    > Czyli co konkretnie robiłeś co uznali za nielegalne?

    To: http://zboy.sourceforge.net/

    Mateusz

  • 34. Data: 2019-08-08 06:57:16
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-08-07, Mateusz Viste <m...@n...pamietam> wrote:

    > To: http://zboy.sourceforge.net/

    Niby, że konto prywatne ale robisz biznesy?

    --
    Marcin

  • 35. Data: 2019-08-08 07:43:40
    Od: Marek <f...@f...com>

    On 07 Aug 2019 20:49:25 GMT, Mateusz Viste <m...@n...pamietam>
    wrote:
    > To: http://zboy.sourceforge.net/

    Interesujące. Czy w pewnych okolicznościach ten emulator nie
    umożliwia naruszanie praw autorskich lub warunków licencji np.
    poprzez uruchomienie romów , które nie powinny się na nim znaleźć?

    --
    Marek

  • 36. Data: 2019-08-08 08:08:54
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Thu, 08 Aug 2019 04:57:16 +0000, Marcin Debowski wrote:

    > Niby, że konto prywatne ale robisz biznesy?

    Nie :) po prostu że ogólno-pojęta emulacja to bandytyzm, a autorów
    należałoby najlepiej wsadzić do kryminału.

    Mateusz

  • 37. Data: 2019-08-08 08:12:11
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Thu, 08 Aug 2019 07:43:40 +0200, Marek wrote:

    > Interesujące. Czy w pewnych okolicznościach ten emulator nie umożliwia
    > naruszanie praw autorskich lub warunków licencji np. poprzez
    > uruchomienie romów , które nie powinny się na nim znaleźć?

    Czy twój komputer w pewnych okolicznościach nie umożliwia uruchamiania
    pirackiego oprogramowania?

    Czy twoje oczy nie umożliwiają, w pewnych okolicznościach, oglądania
    pornografii dziecięcej?

    Czy twoje ręce nie umożliwiają, w pewnych okolicznościach, uduszenia
    bliźniego?

    Wniosek: komputer skonfiskować, ręce odciąć, oczy wydłubać.

    Mateusz

  • 38. Data: 2019-08-08 09:19:51
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-08-08, Mateusz Viste <m...@n...pamietam> wrote:

    > Nie :) po prostu że ogólno-pojęta emulacja to bandytyzm, a autorów
    > należałoby najlepiej wsadzić do kryminału.

    Widzę, że ich wali bardziej niż przypuszczałem.

    Zdarzyło mi się ze 2-3x nadziać na dość dziwne objasnienia, dlaczego nie
    paypal, gdy chciałem zapłacić (zrobić donację) autorom różnych
    przydatnych aplikacji. Jedna, którą pamietam to był videohelper do
    zciągania plików wideo z róznych stron.

    --
    Marcin

  • 39. Data: 2019-08-08 12:04:17
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 07.08.2019 o 00:04, Michal M. Lechanski pisze:

> [...]
    > rekompensowany z nawiązką przez ceny w tym serwisie. A kupuję tam
    > zazwyczaj za sumy oscylujące w okolicach kilku dolarów więc nawet jak
    > przelicznik jest niekorzystny to i tak tego w zasadzie nie zauważam.

    > No właśnie o takich niszowych mi chodzi... :-)

    > Po pierwsze nie mam konta w mBanku, po drugie to samo daje mi PayPal,

    > po trzecie PayPal mnie nie zawiódł od początku swojego istnienia, po
    > czwarte jest mi tak wygodniej - wiele sklepów w których się zaopatruję
    > przyjmuje płatności PayPalem i co najważniejsze, jak słusznie zauważyłeś

    Gdy kilka lat temu zaczynałem kupowanie na ali właśnie się okazało, że
    zrezygnowali z paypala. Wyrobiłem sobie kartę wirtualną, którą zasilałem
    do płatności. Może w międzyczasie dogadali się ale widać współpraca nie
    układa się stabilnie. Uparłeś się, że niezależnie od zmieniających sie
    okoliczności nie będziesz zmieniał przyzwyczajeń to sobie lamentuj i
    ignorujże jest sporo innych rodzajów płatności w tym Przelewy24. Nikt ci
    nie będzie mówił co masz robić.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 40. Data: 2019-08-08 12:16:24
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 07.08.2019 o 08:42, heby pisze:

    > Kupujesz, czasem dostajesz za darmo, w swoim banku kartę debetową
    > wirtualną. Posiada tylko numer, expiration, cvv.

    No ale przy okazji walki z anonimowymi kartami precharge zlikwidowali
    wszystkie karty wirtualne nawet te podpinane do konta. W każdym razie
    tak zrobił BZWBK i PeKaO. Jedyną opcją jaką po tym znalazłem na kartę z
    podobną funkcjonalnością to darmowe konto na Nest. ALe przelew do innego
    banku trwa dłużej niż zasilenie takiej karty na swoim koncie.

    --
    pozdrawiam
    MD