  • 31. Data: 2012-04-09 08:16:29
    Temat: Re: Jaka stacja dokująca do laptopa
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-04-08 22:58, _ąćęłńóśźż. wrote:
    > Proste:
    > Żeby pracownicy zapie....ali w domu, kapitalizm.
    > Podobnie jak ze służbowymi telefonami, żebyś zawsze był gotowy do spowiedzi.

    Nie no, chcesz powrotu socjalizmu? ;) Czy się stoi czy się leży to i tak
    się należy?

    Swoją drogą wyobraź sobie, że masz dzieci, wtedy podziękujesz za
    możliwość pracy z domu ;) Lub tez z dowolnej innej przyczyny za
    możliwość pracy z domu.

  • 32. Data: 2012-04-09 09:43:55
    Temat: Re: [OT] Jaka stacja dokująca do laptopa
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Rafal Lukawski" napisał:

    > Nie no, chcesz powrotu socjalizmu? ;)

    "...w roku 1919 Sejm ustawodawczy uchwalał ustawą o czasie pracy w przemyśle
    i handlu, ustalając maksymalny czas pracy na 8 godzin dziennie..."
    "...W 1938 roku przyjęto ustawę the Fair Labor Standards Act. Ustanowiła ona
    amerykański standard pracy na 40 godzin w ciągu 5 dni w tygodniu..."

    Ale niektórym wszystko się kojarzy z socjalizmem, tak jak niektórym z (za
    przeproszeniem) dupą.

    > Czy się stoi czy się leży to i tak się należy?

    Tak, w domu się leży lub uprawia inną formę wypoczynku. Zdziwiony?

    > Swoją drogą wyobraź sobie, że masz dzieci,

    ...którym chcesz poświęcić trochę czasu. Tego czasu, którego nie spędza się
    w pracy z nosem wepchniętym w ekran służbowego komputera lub uchem
    przyklejonym do służbowego telefonu. Nie przenoś swoich dewiacji na obszar
    życia większości n ormalnych rodzin.

    JoteR

  • 33. Data: 2012-04-09 09:59:07
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

> [...]
    > przyklejonym do służbowego telefonu. Nie przenoś swoich dewiacji na
    > obszar życia większości n ormalnych rodzin.

    Łoł - już dewiacje, może coś przegapiłem, jesteś grupowym trollem?

    Przeczytaj raz jeszcze. Jeżeli z jakiegoś powodu wolisz nie jechać przez
    pół miasta, tylko popracować w domu (np. masz monterów w domu), to
    pracodawca robi Ci łaske. Polak jednak zauważy dziure w całym,
    stwierdzi, że się nie da, zwróci się do związków zawodowych,
    zaszantażuje pracodawce tylko po to by wyrazić swoją nature -
    niezadowolenie.

  • 34. Data: 2012-04-09 11:35:36
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Rafal Lukawski" <r...@l...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > że się nie da, zwróci się do związków zawodowych, zaszantażuje pracodawce
    > tylko po to by wyrazić swoją nature - niezadowolenie.

    Ano niestety Polacy tacy już są.
    Ja np niedawno bezproblemowo w czasie pracy udałem się do serwisu autem i
    tam korzystając z darmowego hotspota mogłem wykonywać swoje obowiązki
    (jakieś 2 czy 3 godzinki). Po czym powrót do pracy i spokojnie dalej praca.
    Mogłem też wybrać oczywiście urlop tego dnia, ale po co, latem bardziej mi
    się przyda.

    --
    Irokez

  • 35. Data: 2012-04-09 16:11:23
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Rafal Lukawski" napisał:

    > jesteś grupowym trollem?

    Jeśli już o tym mowa - masz jakąś perwersyjną przyjemność z nieustannego
    dokarmiania toppostujących trolli i bluzgających Mietków/Zenków?

    > Przeczytaj raz jeszcze.

    Słusznie. Przeczytaj raz jeszcze, starając się ogarnąć kontekst, w jakim
    raczyłeś wyjechać z tym swoim "socjalizmem"..

    > Jeżeli z jakiegoś powodu wolisz nie jechać przez pół miasta,
    > tylko popracować w domu (np. masz monterów w domu), to pracodawca robi Ci
    > łaske.

    No wzruszyłem się niesłychanie bardzo. Jak na razie jednak, częściej nie to
    że wolałem - musiałem jeździć po południu przez pół miasta, i to nie mając
    "monterów w domu" a dzieci na podwórku, bo "pracodawca zrobił mi łaskę"
    racząc zadzwonić, iż komuś z dyrekcji w domu "internet się zepsuł". Tak więc
    z mojego punktu widzenia ów toppostujący troll wyjątkowo trafił w sedno. Ty
    zaś ze swoim prymitywnym pojęciem "socjalizmu" - kulą w płot.

    JoteR

  • 36. Data: 2012-04-09 16:29:43
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

> [...]
    > zepsuł". Tak więc z mojego punktu widzenia ów toppostujący troll
    > wyjątkowo trafił w sedno. Ty zaś ze swoim prymitywnym pojęciem

    Skąd te nerwy? Trochę relaksu i dystansu do PeCetów ;)

  • 37. Data: 2012-04-09 16:33:04
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-04-09 11:35, Irokez wrote:
> [...]
    > (jakieś 2 czy 3 godzinki). Po czym powrót do pracy i spokojnie dalej
    > praca. Mogłem też wybrać oczywiście urlop tego dnia, ale po co, latem

    Ano dokładnie, bywało że brałem jednodniowe urlopy bo "coś wypadło", a
    pod koniec roku albo nawet w połowie - d*pa, urlopu już niewiele
    zostało. Zdecydowanie wole układ z pracodawcą/kontrahentem etc, gdzie
    bez problemu coś mu zrobie z domu/z terenu (w większych miastach jest w
    miare dobrze z HSDPA/UMTS, więc pracować można z każdego miejsca). Są
    ograniczenia gdy w grę wchodzi praca z ludźmi/kierowanie pracami, no ale
    tutaj warto zdać się na zdrowy rozsądek.

  • 38. Data: 2012-04-09 18:23:24
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zepsuł". Tak więc z mojego punktu widzenia ów toppostujący troll
    > wyjątkowo trafił w sedno. Ty zaś ze swoim prymitywnym pojęciem

    No to widzę dopiero żeś szkołę opuścił i robisz kilka tygodni.
    Masz być pod komórką dyspozycyjny, ale to nie znaczy że zdolny do jazdy.
    No i kilka innych wariantów. Pogadaj ze starszyzną jak to się robi aby
    wszyscy byli zadowoleni.
    No chyba że inaczej umowę o pracę podpisałeś.

    Z okazji lanego chluśniem se po jednym :)

    --
    Irokez

  • 39. Data: 2012-04-09 20:38:05
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Irokez" napisał:

    > No to widzę dopiero żeś szkołę opuścił i robisz kilka tygodni.

    Ty za to masz jeszcze jeden dziń ferii.

    > Masz być pod komórką dyspozycyjny,

    W godzinach pracy, owszem. Ale tu nie o tym mowa.

    > Pogadaj ze starszyzną jak to się robi aby wszyscy byli zadowoleni.

    Ale czego znowu nie zrozumiałeś z moich poprzednich wypowiedzi? Może
    przeczytaj wątek od początku, tym razem dla odmiany ze zrozumieniem.

    JoteR

  • 40. Data: 2012-04-09 21:34:51
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

> [...]
    > Ale czego znowu nie zrozumiałeś z moich poprzednich wypowiedzi? Może
    > przeczytaj wątek od początku, tym razem dla odmiany ze zrozumieniem.

    Ale co tu specjalnego do zrozumienia?
    Praca powinna być 8 godzin a potem zapominasz o niej i w domu spokojnie z
    sąsiadem piwkujesz oglądając meczyk w ogródku przed domem a obok dzieciaki
    się bawią i na grillu steki leżą.
    Tak pamiętam było w latach 70-80 jak się na państwowym robiło (pomijając
    grill, steki i meczyki w TV na ogrodzie).
    Teraz tak nie jest, jest lepiej ;)
    Znajdź więc robotę, gdzie nie będziesz musiał być pod telefonem i 8 godzin
    pracy tylko.
    Mało płacą w takich.. cóż... Tak więc dopuki Polska jest można powiedzieć
    euro-chinami, trzeba albo wyjechać do bardziej bogatych krajów, choć praca w
    DE czy F też tego nie gwarantuje, albo być bardziej dostępnym..
    Nie chciałem lapa, to samo co Ty mówiłem, ale jednak jest lepiej. Wolę lapa,
    którego odpalę na 30 minut 1-2 razy w tygodniu, czy telefon odebrać i w 5-10
    minut wszystko poustawiać niż zapiedzielać do roboty na 2-3 godziny. Ja
    praktycznie już nie jeżdżę, chyba że nóż na gardle.
    Kwestia jeszcze ustawić szefa aby z każdą pierdołą nie dzwonił i już jest
    dobrze.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez