    Date: Sun, 24 Aug 2014 22:31:54 +0200
    From: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>
    Newsgroups: pl.comp.pecet,pl.comp.sieci
    Subject: Re: [OT] [NTG] pytanie o satelity fotograficzne [cross]

    W dniu 2014-08-24 22:19, rs pisze:

    > jakby to powiedzieć. niczemu. mają nie być płaskie. widziałeś kiedyś
    > szałas przykryty płaskimi blokami?

    > jesteś tego pewien? <rs>

    Tak, ale należy kontaktować się z centralą. Tyle, że nie będziesz miał
    kilku-kilkunastu dużych, tylko conajmniej kilkadziesiąt mniejszych, ale
    w kształt "blachy falistej" będzie można je wygiąć. Problem jest tego
    typu, że te matryce są sprężyste, więc trzeba by było je do czegoś
    "krzywego" przykleić