  • Data: 2018-01-04 12:46:18
    Temat: Re: [OT] Re: AlphaZero
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 4 stycznia 2018 06:31:26 UTC+1 użytkownik slawek napisał:
    > winapi) ze ni=
    >
    > 1. To MS uważa Winapi za obsolete.
    > 2. Poza gettem MS te Winapi nikomu nie jest potrzebne.
    > 3. Fakt że znam 200 WM_ na pamięć.
    > 4. Nijak to nie zmienia faktu: MS nie chce Winapi.
    > 5. Faktem jest że MS nie chce niczego co nie wiąże z Windows 10.
    > 6. Gdybym był CEO MS to polityka MS byłaby inna, ale nie jestem.
    >
    > Dlatego winapi jest dead. Kropka.

    wszystkie te punkty wyzej (moze poza tymi 'osobistymi' ) są fałszywe i nieststy
    podpadaja pod wciskanie kitu ludziom

    ad 1 - okropna bzdura

    mikrosoft nie uwaza winapi za obsolete - winapi to jadro systemu i mz tworzy na nim
    wszystkie windowsy ... winapi to swoja drogą to co najlepiej ms-owi wyszlo i chyba
    zdaja sobie z tego sprawe

    ad 2 - tragiczna bzdura

    winapi jest potrzebne wszystkim dobrym programistom ktorzy chcą pisac elkkie zgrabne
    apki na windowsa

    ad 4 - tragiczna bzdura

    gdyby ms nie chcial winapi to mogl probowac je wywalic wiele lat temu, nie wywalil go
    nawet przy przechodzeniu z 32 na 64 bit

    ad 5 - idiotyczne wnioskowanie
    ms moze chciec promowac win10 ale winapi wiaze sie z win 10 bo to jadro win 10

    wlasnie od czytania takich bzdur czlowiek
    slabnie i kolega troche powinien nad sobą
    popracowac a nie wciskac glupoty ludziom
    (odstraszjac madrzejszych od tej grupy bo ludzie slusznie nie bardzo chcą siedziec na
    forach na ktorych zauwazaja miejsce ma oszolomstwo )

    rynek moze sie zmienic i wszystko moze odejsc w przeszlosc ale poki co winapi ma sie
    tak samo
    dbrze i stabilnie jak i inne platformy a
    wlasciwie lepiej niz wiele z nich (mz poziom
    'stabilnosci' winapi jest raczej duzy niz maly wiekszy niz mniejszy i jest jego
    zaletą a nie
    wadą wlasnie dlatego ze jest wysoki) (moge zaryzykowac twierdzenia ze za 20 lat
    ciagle bedzie w uzyciu, choc to oczywiscie niesie
    pewien element zgadywania itp)