  • 11. Data: 2013-04-26 18:51:50
    Temat: Re: Pytanie - o nielegalne suszarki - na śniadanie
    Od: tá´Ź

    Tom N wrote:

    > Gdy włączyłem TV o 8:07 i przełączyłem na TVP2, i jednym uchem
    > usłyszałem buraczany ton, który już chyba kiedyś gdzieś słyszałem... Po
    > chwili zastanowienia stwierdziłem, że na pms, ktoś swego czasu nagranie
    > wrzucił (link do yt), a potem szybko skasował... Miałem najpierw
    > podejrzenie, że głos tego na środkowej kanapie po prawej to ten sam głos
    > co na pms, a za chwilę podpis się pojawił...

    Dziwne tylko, że dresu nie założył. :>

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 12. Data: 2013-04-26 18:57:28
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 26 Apr 2013 15:51:20 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > czyli uważasz, że trzeba połozyć uszy po sobie i dać się strzyc?

    Nie zauważyłeś że zmieniliśmy ustrój na taki w którym wszystko kosztuje
    dokładnie tyle za ile się kupuje?
    --
    Jacek

  • 13. Data: 2013-04-26 21:24:26
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 26.04.2013 17:28, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:
    > (...)
    > --
    > Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/

    Ja wiem, że wycina się stopki, ale tym razem nie mogłem się powstrzymać.
    Ze żrdóła powyższej strony:

    (...)
    (...)

    Ludzie z branży pieją, choć Ty i tak nie zrozumiesz dlaczego, więc
    oszczędzę sobie i Tobie tłumaczenia. W każdym razie ROTFL.

  • 14. Data: 2013-04-26 21:26:40
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > Ludzie z branży pieją

    w sensie ze tacy chakieży jak ty ? :>

  • 15. Data: 2013-04-26 21:27:13
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 26.04.2013 17:51, masti pisze:
    > czyli uważasz, że trzeba połozyć uszy po sobie i dać się strzyc?

    Socjalizm obaliło 10% społeczeństwa, Reszta w tym czasie zmieniała
    pieluchy, Myślę jednak, że bardziej boli ich to, że to ja odkryłem
    istnienie tego przepisu i zdobyłem dokumenty z pieczęciami, które bez
    zbędnych dyskusji z biegłymi powiązanymi z tą czy inna firmą
    udowodniają, że mam rację. Zazdrość, takie to polskie.

  • 16. Data: 2013-04-26 21:50:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello anacron,

> [...]
    > Ludzie z branży pieją, choć Ty i tak nie zrozumiesz dlaczego, więc
    > oszczędzę sobie i Tobie tłumaczenia. W każdym razie ROTFL.

    Durniejszego "u was murzynów biją" dawno nie widziałem.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 17. Data: 2013-04-26 22:16:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 26 Apr 2013 16:31:10 +0000 osobnik zwany t? napisał:

    > Spróbuj przeczytać mój post jeszcze raz, tym razem ze zrozumieniem.

    widocznie sam nie rozumiesz tego co piszesz. A dokładnie to napisałeś. Nie
    ma sensu nic robić bo itak kupią nowe.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 18. Data: 2013-04-26 23:31:27
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-04-26 18:49, OcL pisze:

    > Za mało odstępu/spacji przed znakiem zapytania analfabeto!

    Robiłeś kiedyś shift ctrl strzałka; ctrl c; ctrl v w open/libre
    office ?

    Tak - zrozumiesz.
    Nie - nie zrozumiesz.

    I niestety nie trafiłeś - z analfabetyzmem nie ma to wiele
    wspólnego.
    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 19. Data: 2013-04-26 23:32:22
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-04-26 21:24, anacron pisze:

    > Ludzie z branży pieją, choć Ty i tak nie zrozumiesz dlaczego, więc
    > oszczędzę sobie i Tobie tłumaczenia. W każdym razie ROTFL.

    My z komendantem walimy na pajączku.
    Ty walisz kombinerkami z zamkniętymi oczami. Co robić :)

    Jakbyś się nie napinał - kmiotem będziesz jak byłeś.

    Wrzuć misiu kolorowy filmik pokazujący twój poziom kultury,
    który tak skrzętnie i szybciutko usunąłeś. Jeśli się okaże, że
    jesteś nań niezwykle kulturalny - odszczekam. Jeśli się kmiocie
    okaże, że jesteś kmiotem - kmiotem pozostaniesz :)

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 20. Data: 2013-04-26 23:53:43
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Nie zauważyłeś że zmieniliśmy ustrój na taki w którym wszystko kosztuje
    > dokładnie tyle za ile się kupuje?

    O zesz ku', ja nie zauwazylem, gdzie zescie tak fajnie ustroj zmienili i
    kiedy? Wpadnijcie chlopaki do RP v3.0 i tez zmiencie.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa