    From: Przemysław Ryk <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: [OT] Re: To się narobi...
    Date: Tue, 11 Dec 2012 18:56:58 +0100
    Sender: p...@g...com
    <k8qd68$2s9$1@node2.news.atman.pl> <5...@N...gazeta.pl>
    <k8qnh0$cjc$1@node2.news.atman.pl> <k8qt30$7kr$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <s...@n...notb-home>
    <v...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <k8rd0o$7d9$1@news.task.gda.pl>
    <3...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <k8sk63$sif$1@news.task.gda.pl>
    <hn3oelt1zgdt$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info>
    <k8u5ma$qbt$1@news.task.gda.pl> <Pine.WNT.4.64.1212081945560.2520@quad>
    <ka0b3a$60r$1@news.task.gda.pl>

    Dnia Sat, 08 Dec 2012 22:22:52 +0100, z napisał(a):

    > Źródło czyli plik jpg podlinkowany (np. w ID) i w nim powstały plik PDF
    > w którym znowu będzie jpg użyty do kompresji bitmap. A to wszystko potem
    > zripowane co prawda w rozdzielczości 2400 dpi ale _z liniaturą rastra
    > 175 lpi_ i wydrukowane na maszynie drukarskiej.
    > Dla mnie strata jakości żadna w kontekście rozdzielczości używanych
    > tutaj (300dpi) między jpg a tif a za to oszczędność miejsca na dysku i
    > czasu np. przy przesyłaniu plików siecią do dalszej produkcji.

    Tobie się wydaje, że jedyne co robisz ze źródłowym plikiem, to podlinkowanie
    go w InDesignie?

    (ciach...)
    > Co ma piernik do wiatraka? Chcesz się kłócić dla zasady czy dla sportu?
    > Mówimy o subtelnej-znikomej różnicy w jakości przy danym sposobie zapisu
    > i w określonej sytuacji. Tylko.

    Mówimy o czymś innym, czego nie dostrzegasz - JPEG obrobiony przez kilka
    osób, zapisywany po raz kolejny z konwersją stratną - wynikowo może okazać
    się nieakceptowalny.

    [ Człowiek rodzi się z dwiema nieuleczalnymi chorobami: życiem, które ]
    [ kończy się śmiercią i nadzieją, że śmierć nie jest końcem. ]
    [ (znalezione w necie) ]