    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [OT] Szerokie horyzonty
    Date: Thu, 7 Dec 2017 01:46:19 +0100

    news:p09k2e$qme$1@node2.news.atman.pl...
    > Idę, rozumiesz, raz do internisty a ten bez żadnego wywiadu ani
    > podchwytliwych pytań mówi: przeziebienie? No i wyobraź sobie faktycznie
    > miałem. To oznacza że interniści dysponują jakąs formą telepatii no bo jak
    > inaczej?

    30-kilka lat temu, do powiedzmy, zabiegu ortodontycznego, musiałem mieć
    usunięty jeden ząb. Jakoś tak wyszło, że nastąpiło to w dniu wizyty, przed
    nią oczywiście. Ortodontka, nawet specjalnie nie spoglądając, już wiedziała,
    że to chwilę temu, a nie kilka dni wstecz było. No, jak ortodontka na
    odległość była w stanie kątem oka trafnie ocenić sytuację?
    Doświadczony lekarz często potrafi naprawdę po drobnych szczegółach trafić w
    źródło problemu. My, ludzie, w pędzie naprzód, zatracamy tę zdolność.
    Wiesz, że jeśli nie będzie to stan krytyczny, do natychmiastowej pomocy, nie
    zrobią operacji, jak ktoś ma pomalowane paznokcie? Anestezjolog m.in. po
    nich (barwa) właśnie widzi, czy coś się z pacjentem dzieje.

    Jako podwójny sceptyk podłączę się do uwagi "...że biorezonans pomógł", ale
    z drugiej strony sam zapytam "...że biorezonans NIE pomógł". Tego na 100%
    nie wiemy. Może na 99%. Może na 99.99%. Może na 99.9999%. Ale nie 100%.
    A mnie ostatnio dopadła arytmia na tyle silna, że aby nie stracić
    przytomności, robię lekkie przysiady, 1-2 i po kłopocie. Taka
    niekonwencjonalna metoda. Ale dowodzić nie będę, po prostu działa. Jeśli to
    efekt placebo, to też dobrze, ratuje moje zdrowie, a może i życie? I to się
    ostatecznie liczy.

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.