    From: yabba <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [OT] Szerokie horyzonty
    Date: Mon, 25 Dec 2017 18:15:38 +0100

    > Teraz przedstaw sensowne dowody że to biorezonans pomógł a nie milion
    > innych czynników.

    To byłby niesamowity zbieg okoliczności, jeśliby inny czynnik zadziałał
    przypadkowo w czasie 5 godzin pomiędzy zabiegiem biorezonansu, a
    zaobserwowaniem braku objawów występujących codziennie od kilku lat.

    > Mi na przykąłd na alergię pomaga granie na emulatorze MAME. Co odpale w
    > maju, koło 15-go to koło 20-go alergia znika. Wniosek: czas sprzedawać
    > emulatory mame dla alergików.

    Ciekawe spostrzeżenie. Czy pomiędzy 15 a 20 nie zmienia się ilość
    alergenów z jakimi masz kontakt?

    > Idę, rozumiesz, raz do internisty a ten bez żadnego wywiadu ani
    > podchwytliwych pytań mówi: przeziebienie? No i wyobraź sobie faktycznie
    > miałem. To oznacza że interniści dysponują jakąs formą telepatii no bo
    > jak inaczej?

    Czy zapytał się Ciebie czy masz przeziębienie (znak zapytania), czy na
    Twój widok od razu postawił Ci trafną diagnozę?

    yabba