    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [OT] Szerokie horyzonty
    Date: Mon, 25 Dec 2017 18:24:56 +0100

    On 12/25/2017 6:15 PM, yabba wrote:
    > To byłby niesamowity zbieg okoliczności, jeśliby inny czynnik zadziałał
    > przypadkowo w czasie 5 godzin pomiędzy zabiegiem biorezonansu, a
    > zaobserwowaniem braku objawów występujących codziennie od kilku lat.

    Albo placebo.

    Moja znajoma zawsze czuła się lepiej po tabletkach od bólu głowy. Przez
    przypadek zauważylem że to nie są tabletki na ból głowy tylko jakaś
    witamina, nazwa bodaj podobna i pomyliła. Lata 90te więc ogólnie poziom
    logiki wyższy niż dzisiaj. A jednak. Potem przekonywała wszystko na
    około że one tak naprawdę może i witaminy, ale i na głowę pomagaja.
    Placebo z dodatnim sprzężeniem wręcz.

    > Ciekawe spostrzeżenie. Czy pomiędzy 15 a 20 nie zmienia się ilość
    > alergenów z jakimi masz kontakt?

    Nie, przeciez nie mam jak zmierzyć więc na pewno się nie zmienia. Aby
    być całkowicie pewnym raz użyłem jeszcze SCUMMa i to nie działa. Czyli
    pewnik że to MAME pomaga. Myslisz że czas na otwarcie "emulatorowego
    zielarstwa i przykładania joysticków"?

    > Czy zapytał się Ciebie czy masz przeziębienie (znak zapytania), czy na
    > Twój widok od razu postawił Ci trafną diagnozę?

    Od razu. Ba, pierwszy raz mnie na oczy widział. Czary albo telepatia.