  • Data: 2017-09-05 11:16:49
    Temat: Re: [OT] (announce) organic asm
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU napisał:
> [...]
    asmie.. pozniej moze go przerobie na jakis "auto assembler" (mam na mysli cos
    bardziej zaawansowanego niz makro assembler - a poznie moze jakis mix asma z c czy b
    - a pozniej moze kompilator c2 - ale na razie troche za wczesnie by o tym konkretnie
    pisac.. potrzebuje troche przerwy by dobrze odciazyc lepetyne

    > Równią pochyłą. Na końcu której czekają ciepły, empatyczny dr. z
    > psychotropami...

    pisanie kompilatora to robota dosyc dobrze okreslona tak ze moim zdaniem oszalenie tu
    niezbyt grozi - ale sa tez inne chyab trudniejsze projekty ;c