  • Data: 2017-09-06 16:57:26
    Temat: Re: [OT] (announce) organic asm
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 6 września 2017 13:17:38 UTC+2 użytkownik M.M. napisał:

    > Czego brakuje Ci w istniejących asemblerach - to nie będę wiedział
    > do końca życia. Fir, nie pisz tego. Opracuj lepiej kompilator
    > do pythona lub innej schemy na bazie sztucznej inteligencji - tego
    > jeszcze nie ma.

    skoro juz to napisalem to pisanie nie pisz tego nic tu nie da ;c (choc musze
    popracowac jeszcze troche pozniej by wklepac wszystkie mnemoniki i usunac
    ograniczenia)

    zobacz przyklad wyzej na poczatku watku przyklad skladni w asmie w jakiej to
    asembluje, jest lepsza bez przecinkow itd a wywolania funkci z dll'ek masz bez ich
    deklarowania (to jest lepsze niz w obecnych asmach)

    skladnia sekcji data jest co prawda niedopracowana ale to wymaga namyslu co tam
    zrobic

    inne projekty tez pewnie bede robic ale ten okazal sie stosunkowo prosty.. nie jest
    niestety tak ze wszystko co sobie wymysle jestem w stanie bez problemow zakodowac..
    np to co kiedys pisalem bylo by mi ew potrzebne

    1) biblioteka gestow statkow kosmicznych w 3d, 2d (tj opracowanych i skodyfikowanych
    ruchow statkow kosmicznych w 3d) - to nie jest takie latwe

    2) wlasna fizyka 3d/2d - tez sie trzeba namęczyc