  • Data: 2017-09-06 22:35:23
    Temat: Re: [OT] (announce) organic asm
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 6 września 2017 21:59:48 UTC+2 użytkownik Roman Tyczka napisał:

    > Nie z takimi gierojami radziła sobie Wielka Siostra Oddziałowa :-)

    widze ze zarciki tu odchodza na poziomie kołka w płocie..

    co do asma to nie widzialem w zyciu jeszcze dobrego programisty ktory by nie znal
    asma

    - moim zdaniem spokojnie mozna zalozyc ze jesli ktos neguje znaczenie rozumienia
    semblera to jest to jakas lama a jak mowilem ze zdaniem lam nie ma co sie liczyc

    (mozna zarzucic pewnie ze to wnioskowanie wyzej jest co nieco logicznie 'rozluznione'
    ale moim zdaniem to sie jednak tak czy owak skleja (choc w sumie mozna by sie nad tym
    zastanowic ale teraz jakos nie jestem w temacie, zieew))