  • Data: 2016-12-01 15:43:57
    Temat: Re: (OT) czy mobile.de jest wyznacznikiem cen
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-12-01 o 15:24, abn140 pisze:
    > http://otomoto.pl/oferta/renault-laguna-gtskora4cont
    rolnavigacjaparktronikbixenonvat-23-ID6yxB19.html

    > tyle sie pisze ze nowe fury sa nietrwale...
    > a tu 200 k na tablicy, mozliwe ze i wiecej a srodek ZERO zuzycia...
    > qwa - renowy trza brac aktualnie....
    > chyba ze patrzec nie umiem....

    Ja się dziwiłem że w 9 letnim aucie kierownica taka "niewyslizgana"
    Panie (mówił sprzedawca) to toyota jest to i lepsze materiały.

    Tylko że w rok wyślizgałem tą kierownicę do normalnego wyglądu że to
    samochód używany jest ;-)

    PS. Cholera wie czy mam poduszkę kontrolka działa normalnie :-)