  • 1. Data: 2012-12-12 08:37:50
    Temat: OT klient grup dysk. do windowsa 8
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    Witam,
    jako, że firmowego kompa dostane z windowsem 8 doradzcie jakąś przeglądarke
    grup dyskusyjnych (darmowa).
    Teraz cały czas używam outlooka a jak zobaczyłem poczte w tej windzie to
    sie przeraziłem...(nawet tam reguł nie można ustawić...taka uproszczona)

    Szukam i szukam i nic nie ma:-(
    Może ktoś to przerabiał???

    uciu

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    7790 (20121211) __________

    Wiadomość została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

  • 2. Data: 2012-12-12 08:40:33
    Temat: Re: OT klient grup dysk. do windowsa 8
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    s.wsisiz.edu.pl
    *uciu* napisał(-a):

> [...]
    > Teraz cały czas używam outlooka a jak zobaczyłem poczte w tej
    > windzie to sie przeraziłem...(nawet tam reguł nie można ustawić...taka

    Może thunderbird?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2012-12-12 08:47:30
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > jako, że firmowego kompa dostane z windowsem 8 doradzcie jakąś przeglądarke grup
    > dyskusyjnych (darmowa).

    NTG !

    sz.

  • 4. Data: 2012-12-12 08:49:59
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > NTG !

    wiem, wiem, ale na tej grupie jest najwiecej piszących wiec najwięcej
    potencjalnych uzytkowników ósemki:)

    sorki:-)

  • 5. Data: 2012-12-12 09:03:37
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Big Jack nabazgrał(a):

    > W wiadomości
    s.wsisiz.edu.pl

    Biedny ... :)

    > Może thunderbird?

    +1 ZA

  • 6. Data: 2012-12-12 09:39:33
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    uciu wrote:

    > doradzcie jakąś
    > przeglądarke grup dyskusyjnych (darmowa).
    > Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy

    Co z tego, kiedy skonfigurować bez wysyłania śmieci trudno?

  • 7. Data: 2012-12-12 10:40:14
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > Co z tego, kiedy skonfigurować bez wysyłania śmieci trudno?
    komp firmowy - nie jestem administratorem by wywalić smieci - pasi?

  • 8. Data: 2012-12-12 11:21:07
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-12-12 10:40, uciu pisze:
    > komp firmowy - nie jestem administratorem by wywali? smieci - pasi?
    >
    > uciu
    >

    > __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirus?w
    7790 (20121211) __________

    > Wiadomo?? zosta?a sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    No nie gadaj że nie możesz wejść w ustawienie noda i odznaczyć 2 opcje?

    Lewis

  • 9. Data: 2012-12-12 12:21:17
    Od: Iglo <i...@o...pl>

    Dnia Wed, 12 Dec 2012 08:37:50 +0100, uciu napisał(a):

    > Szukam i szukam i nic nie ma:-(
    > Może ktoś to przerabiał???

    Ja używam 40tude Dialog. Darmowy, stabilny.

  • 10. Data: 2012-12-12 12:46:07
    Od: R2r <b...@a...pl>

    > komp firmowy - nie jestem administratorem by wywalić smieci - pasi?

    Poleciłbym Thunderbirda, ale skoro masz powyższy problem to pewnie i
    zainstalować programu nie będziesz mógł...

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __