  • Data: 2018-08-09 16:47:23
    Temat: Re: Obciążenie sieci przez klimatyzację
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 9 sierpnia 2018 08:58:23 UTC-5 użytkownik Queequeg napisał:

    > Splity tak mają, ale czy tak jest najwydajniej? Wydaje mi się że większa
    > wymiana ciepła w skraplaczu będzie zachodziła, gdy ogrzewane będzie przez
    > niego zimniejsze powietrze (schłodzone z wewnątrz) niż cieplejsze.
    >
    > Z drugiej strony nie po to chłodzę powietrze, żeby było zabierane do
    > ogrzania w skraplaczu...

    dlatego klimatyzatory czy w ogolnosci pompy ciepla coraz gorzej dzialaja (mniejsze
    COP) im nizsza roznica temperatur po stronie "zdalnej".

    Te przenosne klimatyzatory powinny miec w praktyce dwa krocce i wkladki dookienne z
    dwoma otworami.

    Jak chcesz zoptymalizowac to mozesz krociec wlotowy podpiac pod powietrze w piwnicy.
    O ile masz takowa.
    To pomoze w dwojnasob, zwiekszy sprawnosc klimatyzatora, a rura troche ostudzi
    pomieszczenie (niewiele ale zawsze cos).