  • Data: 2020-04-06 13:41:49
    Temat: Re: Obniżyc czy podwyższyć?
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-04-05 o 23:20, Cavallino pisze:

    > Ale czy to jest powód, żeby popierać to co się dzieje?Wcale pis-u nie popierałem
    więc nie wciskaj mi tego, co innego
    Szumowski, ograniczenia muszą być ale na pewno nie takie jak zrobili.
    Co się dzieje gdy nie ma ograniczeń można zobaczyć w usa, hiszpania,
    włochy itd.

    > Każdy głos w tą stronę, to dla nich woda na młyn, tak ciężko to pojąć?
    Wiem o tym i doskonale to rozumiem ale zauważ że jakby inni rządzili
    musieliby zrobić to samo, pytanie czy lepiej by to zrobili?

    > Kaczafi jest tchórzem podszyty, więc tylko ogólnonarodowy opór jest
    > czymś czego się boi.
    > A głaskanie jego pomysłów jest czymś co go nakręca do schizy.
    Spokojnie, idą wybory, wbrew pozorom korespondencyjne mogą być przeciwko nim
    bo jest szansa że zagłosuja ci co nie chodzą, tylko ta pierdolona
    opozycja niech zacznie w końcu coś robić żeby ich przekonać bo jak na
    razie to robią taki piach że głowa mała.
    Jedynie Kosiniak się trochę wyróżnia i ma pewne szanse, bo reszta to dno
    i metr mułu.

    --
    Janusz