  • 81. Data: 2019-01-26 23:30:26
    Temat: Re: Obowiązkowe badania DIESLI
    Od: kosmos <k...@u...pl>

    W dniu 26.01.2019 o 12:32, kk pisze:

    > Przygarnij jakąś sarenkę

    Po co?

  • 82. Data: 2019-01-26 23:48:36
    Od: kosmos <k...@u...pl>

    W dniu 26.01.2019 o 12:59, RadoslawF pisze:

    > A komu napisałeś że dla niego pewnie lepiej żeby kot zdechł?

    To moje przypuszczenie, nie twierdzę, że tak jest.

    > Bo to determinuje na jakiej zasadzie. Przynajmniej dla ludzi rozumnych.

    Według mnie to nie jest oczywiste - może się nie znam, ale to chyba nie
    pracownicy schroniska wyłapują zwierzęta.

    > To szkoda ze najpierw popierałeś wpuszczanie tych zwierząt na klatki
    > schodowe.

    Chyba sam już się pogubiłeś - nie popieram wpuszczania zwierząt na
    klatki schodowe i sam tego nie robię, ale nie potępiam tych, którzy to
    robią, bo rozumiem i sympatyzuję z ich celami. A skoro zwierzęta są
    wpuszczane na klatki, to znaczy, że do schroniska ich nikt nie zabrał.

    > Ja uważam że ci ludzie swoim nieodpowiedzialnym zachowaniem zasłużyli
    > sobie na takie wulgarne inwektywy. I nie godzę się na "niedogodności"
    > które tobie nie przeszkadzają bo mam pełną świadomość że nie są
    > niezbędne. Co zabezpiecza los zwierząt już napisałem.

    > Ale nie wszyscy woleli by poniuchać. Dotrze to do ciebie czy będziesz
    > dalej zaklinał rzeczywistość.

    Na razie to Ty zaklinasz rzeczywistość - zwierzęta powinny trafić do
    schroniska, ale nie trafiają.

    > Nie potrafisz też zgłosić istnienia takich zwierząt telefonicznie
    > z lenistwa czy z wrodzonej głupoty?
    Czego nie rozumiesz? Napisałem przecież, że z lenistwa.

    > Wpisz w google "komu zgłosić bezpańskie zwierzęta" i poszukaj
    > punktu właściwego dla swojego miejsca zamieszkania kretynie.

    Dlaczego miałbym to robić? Zresztą, nie odpisuj - widać, że nie tylko
    nie rozumiesz tekstu pisanego, nie wiesz nawet co sam piszesz.. A na
    dodatek jesteś bardzo niegrzeczny, a ja się nie chcę zniżać do Twojego
    poziomu.

  • 83. Data: 2019-01-27 00:03:00
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-01-26 o 23:48, kosmos pisze:

    > To moje przypuszczenie, nie twierdzę, że tak jest.

    Zatrudnij sobie rzecznika prasowego jak pewien były prezydent.
    I on będzie tłumaczył że pisząc białe miałeś na myśli czarne.

    > Według mnie to nie jest oczywiste - może się nie znam, ale to chyba nie
    > pracownicy schroniska wyłapują zwierzęta.

    A gdzieś twierdziłem że oni?

> [...]
    > robią, bo rozumiem i sympatyzuję z ich celami. A skoro zwierzęta są
    > wpuszczane na klatki, to znaczy, że do schroniska ich nikt nie zabrał.

    Bo różne jełopy nie wiedzą tak jak ty kogo zawiadomić aby zwierzaka
    zabrał tam gdzie trzeba, do domu sami go nie zabiorą tylko wpuszczają
    do klatek.
    A ty ich działanie bronisz i popierasz kretyńską tezą że jak nie
    wpuszczą do klatki to ono zginie.

    > Na razie to Ty zaklinasz rzeczywistość - zwierzęta powinny trafić do
    > schroniska, ale nie trafiają.

    Bo idioci wpuszczają je do klatek schodowych, piwnic, strychów
    a kretyni próbują nas przekonać że tak trzeba bo inaczej zwierzątka
    zdechną.

    > Czego nie rozumiesz? Napisałem przecież, że z lenistwa.

    Z lenistwa to ty kłamczuszku "nie odstawiasz ich do schroniska".
    Dlaczego nie zadzwonisz do właściwego organu które je tam odstawi
    nie napisałeś.

> [...]
    > nie rozumiesz tekstu pisanego, nie wiesz nawet co sam piszesz.. A na
    > dodatek jesteś bardzo niegrzeczny, a ja się nie chcę zniżać do Twojego

    Bo wtedy nie pisałbyś durnot w stylu "Według mnie to nie jest oczywiste
    - może się nie znam, ale to chyba nie pracownicy schroniska wyłapują
    zwierzęta".

    Pozdrawiam

  • 84. Data: 2019-01-27 00:03:30
    Od: kosmos <k...@u...pl>

    > Pytanie co gorsze - widok trucheł przez jedno, dwa kocie pokolenia, czy
    > życie w kocich odchodach ad nauseam aeternam?

    Na to pytanie każdy sobie sam musi odpowiedzieć.

  • 85. Data: 2019-01-27 00:03:51
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-01-26 23:30, kosmos wrote:

    > Po co?

    Żeby miała większą szansę przeżycia

  • 86. Data: 2019-01-27 02:35:38
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 26.01.2019 o 12:59 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > Nie potrafisz też zgłosić istnienia takich zwierząt telefonicznie
    > z lenistwa czy z wrodzonej głupoty?
    > Wpisz w google "komu zgłosić bezpańskie zwierzęta" i poszukaj
    Wyjaśnisz jak "bezpańskie zwierzęta" mają się do kotów z postu Chrisa
    otwierającego tę odnogę?
    > punktu właściwego dla swojego miejsca zamieszkania kretynie.
    >

    > Pozdrawiam

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 87. Data: 2019-01-27 02:39:52
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 27.01.2019 o 00:03 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > Bo wtedy nie pisałbyś durnot w stylu "Według mnie to nie jest oczywiste
    > - może się nie znam, ale to chyba nie pracownicy schroniska wyłapują
    > zwierzęta".

    Ale to nie jest taka wielka durnota. Gminy często podpisują umowy z innymi
    podmiotami na wyłapywanie bezdomnych zwierząt i dostarczanie ich do
    schronisk.
    Inna sprawa, że wyguglanie, kto zajmuje się tym w konkretnej gminie to
    maksymalnie... 1 minuta?
    > Pozdrawiam

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 88. Data: 2019-01-27 12:09:58
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-01-27 o 02:35, Kubuś Puchatek pisze:

    > Wyjaśnisz jak "bezpańskie zwierzęta" mają się do kotów z postu Chrisa
    > otwierającego tę odnogę?

    "Osoba nie bierze zwierzaka do domu tylko wpuszcza do budynku żeby srał,
    szczał i miałczał"
    Uważasz że wpuszcza nie bezpańskie a czyjeś?

    Pozdrawiam

  • 89. Data: 2019-01-27 13:16:42
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 27.01.2019 o 12:09 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > "Osoba nie bierze zwierzaka do domu tylko wpuszcza do budynku żeby srał,
    > szczał i miałczał"
    > Uważasz że wpuszcza nie bezpańskie a czyjeś?
    W kwestii formalnej: nie ma bezpańskich kotów. Są albo wolnożyjące lub
    domowe.
    I tak, uważam, że wpuszcza na klatkę swoje koty (nie chce jej się czyścić
    kuwet? chce zaoszczędzić na porządnym żwirku?).
    Do Chrisa - uważam, że zamiast wylewać tu swe żale powinien porozmawiać z
    taką właścicielką i znależć sposób na rozwiązanie problemu, a jak to nie
    pomoże, zgłosić sprawę na Policję.

    > Pozdrawiam

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 90. Data: 2019-01-27 14:08:27
    Od: kosmos <k...@u...pl>

    W dniu 27.01.2019 o 00:03, kk pisze:

    > Żeby miała większą szansę przeżycia

    Sarny to nie zwierzęta domowe. W ogóle dziwny ten pomysł.